|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | ROKITA Michal Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:27.66 | | 123.1   | 2. |  | GORALIK Lukasz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:29.17 | +1.51 +1.51 | 122.2 +0.21 | 3. |  | DRANCA Rares Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:37.37 | +9.69 +8.19 | 117.6 +1.37 | 4. |  | OLEKSINSKI Pawel Citroen C4 WRC 08 | WRC | 04:13.76 | +46.09 +36.39 | 100.7 +6.49 | 5. | | Kubas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 04:27.66 01:00.00 | +1:00.00 +13.91 | 95.5 +8.45 | = |  | BRUDNIAK Andrzej Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 04:27.66 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 95.5 +8.45 | = |  | WALCZAK Sylwester Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 04:27.66 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 95.5 +8.45 | = |  | BEDŘICH Josef Citroen C4 WRC 08 | WRC | 04:27.66 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 95.5 +8.45 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | ROKITA Michal Citroen C4 WRC 08 | WRC | 10:14.46 | | 104.3   | 2. |  |  | DRANCA Rares Citroen C4 WRC 08 | WRC | 10:27.60 | +13.13 +13.13 | 102.1 +0.74 | 3. |  |  | GORALIK Lukasz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 11:22.66 01:00.00 | +1:08.20 +55.07 | 93.9 +3.83 | 4. |  |  | BEDŘICH Josef Citroen C4 WRC 08 | WRC | 12:29.75 02:00.00 | +2:15.28 +1:07.09 | 85.5 +7.60 | 5. | +2 |  | OLEKSINSKI Pawel Citroen C4 WRC 08 | WRC | 13:02.44 01:00.00 | +2:47.98 +32.69 | 81.9 +9.44 | 6. | -1 | | Kubas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 13:14.46 03:00.00 | +3:00.00 +12.02 | 80.7 +10.11 | = | -1 |  | BRUDNIAK Andrzej Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 13:14.46 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 80.7 +10.11 | 8. |  |  | WALCZAK Sylwester Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 20:04.47 09:50.00 | +9:50.00 +6:50.00 | 53.2 +33.15 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|