|
VWRC 2010 - WALES RALLY GB
WALES RALLY GB - FINAL round for the Virtual World Rally Championship 2010. More infos on www.vwrc.net
8.11.2010 0:01 - 14.11.2010 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 10 - Margam Park Výpis pro třídu (skupinu): WRC povrch rozbitý a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 10 | Po RZ 10 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MAKINEN Tommi Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:25.18 | | 121.1   | 2. | | KALHOLA Antti Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:26.93 | +1.75 +1.75 | 120.0 +0.25 | 3. | | RUKAWA Kyon Peugeot 206 WRC 03 | WRC | 03:27.56 | +2.39 +0.64 | 119.7 +0.35 | 4. | | SUDICKY Mira Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:33.35 | +8.17 +5.79 | 116.4 +1.18 | 5. | | SINDELAR Martas Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:35.81 | +10.63 +2.45 | 115.1 +1.54 | 6. | | POCZWARDOWSKI Hubert Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:37.86 | +12.69 +2.06 | 114.0 +1.84 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | MAKINEN Tommi Citroen C4 WRC 08 | WRC | 35:56.42 | | 111.9   | 2. | | | KALHOLA Antti Citroen C4 WRC 08 | WRC | 36:22.79 | +26.36 +26.36 | 110.5 +0.39 | 3. | | | POCZWARDOWSKI Hubert Citroen C4 WRC 08 | WRC | 43:30.51 05:00.00 | +7:34.08 +7:07.72 | 92.4 +6.78 | 4. | | | SINDELAR Martas Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 44:22.92 05:00.00 | +8:26.49 +52.41 | 90.6 +7.56 | 5. | | | RUKAWA Kyon Peugeot 206 WRC 03 | WRC | 45:54.15 10:00.00 | +9:57.72 +1:31.23 | 87.6 +8.92 | 6. | | | SUDICKY Mira Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 52:30.81 15:00.00 | +16:34.38 +6:36.66 | 76.6 +14.84 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|