|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![China China](images/flgs/CN.gif) | Y.Tan VW Polo R WRC 2016 | RC1 | 04:33.50 | | 109.2   | 2. | ![China China](images/flgs/CN.gif) | Y.Feng Citroen DS3 WRC | RC1 | 04:53.78 | +20.28 +20.28 | 101.7 +2.44 | 3. | ![China China](images/flgs/CN.gif) | carsionzhu Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 05:09.53 | +36.03 +15.75 | 96.5 +4.34 | 4. | | gaozhenwei Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 06:27.73 | +1:54.23 +1:18.20 | 77.1 +13.76 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![China China](images/flgs/CN.gif) | Y.Tan VW Polo R WRC 2016 | RC1 | 16:49.80 | | 102.0   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![China China](images/flgs/CN.gif) | Y.Feng Citroen DS3 WRC | RC1 | 17:41.84 | +52.05 +52.05 | 97.0 +1.82 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![China China](images/flgs/CN.gif) | carsionzhu Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 18:40.91 | +1:51.11 +59.06 | 91.9 +3.88 | 4. | +1 | | gaozhenwei Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 33:44.03 15:00.00 | +16:54.23 +15:03.12 | 50.9 +35.46 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
Y.Tan | VW Polo R WRC 2016 | RC1 | Suchá šotolina | 01:26.92 | 03:02.73 | 04:33.50 | | Y.Feng | Citroen DS3 WRC | RC1 | Suchá šotolina | +00:05.24 | +00:13.47 | +00:20.28 | | carsionzhu | Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | Suchá šotolina | +00:10.17 | +00:26.03 | +00:36.03 | | gaozhenwei | Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | Suchá šotolina | +01:14.21 | +01:36.30 | +01:54.22 | | Rally_pinseng | Citroen DS3 WRC | RC1 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|