|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SPRINT-TOUR Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 02:46.59 | | 95.1   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLOJHAR Otas Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 02:47.57 | +0.98 +0.98 | 94.5 +0.22 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Michael Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 02:53.46 | +6.88 +5.90 | 91.3 +1.56 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEMIS Lachim Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 03:06.10 | +19.51 +12.64 | 85.1 +4.43 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Jevgeni Koubulov Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 07:46.59 05:00.00 | +5:00.00 +4:40.49 | 33.9 +68.18 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEMIS Lachim Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 12:14.12 | | 100.0   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | SPRINT-TOUR Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 16:39.85 05:00.00 | +4:25.73 +4:25.73 | 73.5 +13.03 | 3. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLOJHAR Otas Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 16:40.84 05:00.00 | +4:26.72 +0.99 | 73.4 +13.07 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Michael Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 16:52.30 05:00.00 | +4:38.18 +11.46 | 72.5 +13.64 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Jevgeni Koubulov Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 26:39.85 15:00.00 | +14:25.73 +9:47.54 | 45.9 +42.44 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|