# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | HASSINEN Jarno Citroen C3 R5 | RC2 | 03:29.48 | | 122.0   |
2. | +13 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Dawid VW Polo GTI R5 | RC2 | 03:38.14 | +8.66 +8.66 | 117.2 +1.22 |
3. | +8 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Marian Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 03:40.62 | +11.15 +2.49 | 115.9 +1.57 |
4. | +6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BARBADOS Antonio Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 03:41.46 | +11.99 +0.84 | 115.4 +1.69 |
5. | +9 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | LAPINSKAS Remigijus Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 03:45.67 | +16.19 +4.21 | 113.3 +2.28 |
6. | +20 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ERKKILA Antti Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 03:46.47 | +17.00 +0.81 | 112.9 +2.39 |
7. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROMANENKO Aleksandr VW Polo GTI R5 | RC2 | 03:46.61 | +17.14 +0.14 | 112.8 +2.41 |
8. | +11 | | Ragnaer Ford Fiesta R5 | RC2 | 03:54.52 | +25.05 +7.91 | 109.0 +3.53 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALECKI Arkadiusz Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 03:54.69 | +25.22 +0.17 | 108.9 +3.55 |
10. | +19 | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | THELC Matt VW Polo GTI R5 | RC2 | 03:58.67 00:10.00 | +29.20 +3.98 | 107.1 +4.11 |
11. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARTELL Alejandro Ford Fiesta R5 | RC2 | 03:59.38 | +29.90 +0.70 | 106.8 +4.21 |
12. | -10 | | Jonne Ollikainen Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 03:59.62 | +30.14 +0.24 | 106.7 +4.25 |
13. | +17 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRBA Dominik Hyundai i20 R5 | RC2 | 04:00.31 00:10.00 | +30.84 +0.70 | 106.4 +4.34 |
14. | -6 | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | Boyila111 Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | RC2 | 04:01.72 | +32.25 +1.41 | 105.7 +4.54 |
15. | +8 | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | BAT Bruce Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 04:02.90 | +33.43 +1.18 | 105.2 +4.71 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Martínez Nardo Ford Fiesta R5 | RC2 | 04:03.36 | +33.89 +0.46 | 105.0 +4.77 |
17. | -10 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DIAZ Gabriel Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 04:09.04 | +39.56 +5.67 | 102.6 +5.57 |
18. | +7 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Grasys Tadas Citroen DS3 R5 | RC2 | 04:13.38 | +43.91 +4.34 | 100.9 +6.18 |
19. | -6 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | LEMOS Fernando Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 04:16.34 | +46.86 +2.95 | 99.7 +6.60 |
20. | +8 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | MIKE Donkey Hyundai i20 R5 | RC2 | 04:16.48 | +47.00 +0.14 | 99.7 +6.62 |
21. | +13 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TERS Tomas VW Polo GTI R5 | RC2 | 04:16.70 | +47.23 +0.23 | 99.6 +6.65 |
22. | +10 | ![Uruguay Uruguay](images/flgs/UY.gif) | Herman Yakes Martinol Mitsubishi Lancer Evo X R4 (V1.2) | RC2 | 04:19.87 | +50.40 +3.17 | 98.4 +7.10 |
23. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRILLO Inaki Subaru Impreza N15 R4 | RC2 | 04:24.27 | +54.79 +4.40 | 96.7 +7.72 |
24. | +9 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | MULLAN Stephen Hyundai i20 R5 | RC2 | 04:24.62 | +55.14 +0.35 | 96.6 +7.77 |
25. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Rafal Ochminski Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | RC2 | 04:25.02 | +55.55 +0.41 | 96.4 +7.82 |
26. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LOPEZ Gartzen Ford Fiesta R5 | RC2 | 04:27.62 | +58.14 +2.59 | 95.5 +8.19 |
27. | -5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STEINBERG Kurt Ford Fiesta R5 | RC2 | 04:31.60 | +1:02.12 +3.98 | 94.1 +8.75 |
28. | +8 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bartosz Daniel SZYMCZAK Hyundai i20 R5 | RC2 | 04:44.53 | +1:15.06 +12.93 | 89.8 +10.57 |
29. | +8 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KRICKIS Janis Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | RC2 | 05:05.66 | +1:36.18 +21.13 | 83.6 +13.55 |