# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLIMAS Adrian Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 18:41.14 | | 107.6   |
2. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FAFRAK Lukas Citroen C3 R5 | RC2 | 19:09.70 | +28.56 +28.56 | 104.9 +0.85 |
3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOUST Miroslav Ford Fiesta R5 | RC2 | 19:13.28 | +32.14 +3.58 | 104.6 +0.96 |
4. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SATORA Matej Ford Fiesta R5 | RC2 | 19:18.98 | +37.84 +5.70 | 104.1 +1.13 |
5. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Daniel Citroen DS3 R5 | RC2 | 19:19.36 | +38.22 +0.39 | 104.0 +1.14 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SNAHA Bonifac Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | RC2 | 19:35.58 | +54.44 +16.21 | 102.6 +1.63 |
7. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Sala Marek Ford Fiesta R5 | RC2 | 19:55.59 | +1:14.45 +20.02 | 100.9 +2.22 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | Arry S Hyundai i20 R5 | RC2 | 19:59.23 | +1:18.09 +3.63 | 100.6 +2.33 |
9. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICEK Lukyn Skoda Fabia R5 | RC2 | 20:13.33 | +1:32.19 +14.10 | 99.4 +2.75 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUCIEL Piotr Subaru Impreza N14 N4 | RC2 | 20:37.20 | +1:56.06 +23.87 | 97.5 +3.46 |
11. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRZYZOWSKI Lukasz Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 20:40.05 | +1:58.91 +2.85 | 97.3 +3.55 |
12. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FURTEK-Mariusz Ford Fiesta R5 | RC2 | 21:05.44 | +2:24.30 +25.39 | 95.3 +4.31 |
13. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVRA Lubos Mitsubishi Lancer Evo IX N4 | RC2 | 21:39.15 | +2:58.01 +33.71 | 92.8 +5.31 |
14. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUK Michal Citroen DS3 R5 | RC2 | 23:54.97 05:00.00 | +5:13.83 +2:15.82 | 84.0 +9.37 |
15. | -10 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Skoda Fabia R5 | RC2 | 24:10.27 05:00.00 | +5:29.13 +15.30 | 83.2 +9.82 |
16. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Lukas Hyundai i20 R5 | RC2 | 24:12.25 05:00.00 | +5:31.11 +1.98 | 83.0 +9.88 |
17. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VITERNA Marcel Citroen C3 R5 | RC2 | 24:27.77 05:00.00 | +5:46.63 +15.52 | 82.2 +10.35 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRÖHLICH Jan Hyundai i20 R5 | RC2 | 24:33.79 | +5:52.65 +6.02 | 81.8 +10.53 |
19. | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Citroen C3 R5 | RC2 | 25:04.37 05:00.00 | +6:23.23 +30.58 | 80.2 +11.44 |
20. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Marian Skoda Fabia R5 | RC2 | 25:28.00 05:00.00 | +6:46.86 +23.63 | 78.9 +12.15 |
21. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Daniel Ford Fiesta R5 | RC2 | 29:37.80 10:00.00 | +10:56.66 +4:09.80 | 67.8 +19.60 |
22. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DVORAK Jeronym Subaru WRX STI 2015 GrpN | RC2 | 29:40.39 10:00.00 | +10:59.25 +2.59 | 67.7 +19.68 |
23. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FISZER Maks Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 31:10.46 10:00.00 | +12:29.32 +1:30.07 | 64.5 +22.37 |
24. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GUTIERREZ Rodrigo Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 32:12.08 10:00.00 | +13:30.94 +1:01.62 | 62.4 +24.21 |
25. | +6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | testowe17 Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 38:39.77 20:00.00 | +19:58.63 +6:27.69 | 52.0 +35.78 |
26. | +6 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | TRL Axeman Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 40:02.52 20:00.00 | +21:21.38 +1:22.75 | 50.2 +38.25 |