|
|
|
| PředchozíNa RZ 9 | DalšíPo RZ 9 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOSÁD Radek Citroen DS3 R5 | RC2 | 03:55.14 | | 110.2   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HINGAR Jan Skoda Fabia R5 | RC2 | 03:55.35 | +0.21 +0.21 | 110.1 +0.03 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Tomas Ford Fiesta R5 | RC2 | 04:14.10 | +18.96 +18.75 | 102.0 +2.63 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia R5 | RC2 | 04:15.09 | +19.95 +0.99 | 101.6 +2.77 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLAR Milan Skoda Fabia R5 | RC2 | 04:15.51 | +20.37 +0.43 | 101.4 +2.83 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Hyundai i20 R5 | RC2 | 04:15.73 | +20.59 +0.22 | 101.4 +2.86 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRANY Martin Skoda Fabia R5 | RC2 | 04:15.96 | +20.82 +0.22 | 101.3 +2.89 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZDOBINSKY David Ford Fiesta R5 | RC2 | 04:25.12 | +29.98 +9.17 | 97.8 +4.16 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANIK Dusan Citroen DS3 R5 | RC2 | 04:26.58 | +31.44 +1.46 | 97.2 +4.37 | 10. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FAU Petr Skoda Fabia R5 | RC2 | 08:55.14 05:00.00 | +5:00.00 +4:28.56 | 48.4 +41.67 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Honza Peugeot 208 T16 R5 (b) | RC2 | 08:55.14 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 48.4 +41.67 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HINGAR Jan Skoda Fabia R5 | RC2 | 42:15.92 | | 98.2   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRANY Martin Skoda Fabia R5 | RC2 | 44:41.58 | +2:25.66 +2:25.66 | 92.9 +2.10 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Hyundai i20 R5 | RC2 | 44:46.78 | +2:30.86 +5.20 | 92.7 +2.18 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Tomas Ford Fiesta R5 | RC2 | 44:56.45 | +2:40.53 +9.67 | 92.4 +2.32 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia R5 | RC2 | 46:18.02 | +4:02.10 +1:21.56 | 89.7 +3.50 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANIK Dusan Citroen DS3 R5 | RC2 | 47:44.07 | +5:28.15 +1:26.05 | 87.0 +4.74 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLAR Milan Skoda Fabia R5 | RC2 | 47:55.48 | +5:39.56 +11.41 | 86.6 +4.91 | 8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOSÁD Radek Citroen DS3 R5 | RC2 | 53:02.28 10:00.00 | +10:46.36 +5:06.80 | 78.3 +9.34 | 9. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Honza Peugeot 208 T16 R5 (b) | RC2 | 56:26.71 10:15.00 | +14:10.79 +3:24.43 | 73.6 +12.29 | 10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZDOBINSKY David Ford Fiesta R5 | RC2 | 58:04.82 10:00.00 | +15:48.90 +1:38.11 | 71.5 +13.71 | 11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FAU Petr Skoda Fabia R5 | RC2 | 64:28.16 15:00.00 | +22:12.24 +6:23.34 | 64.4 +19.25 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|