|
E2 VDRM Rallye du Var 2021
Etappe 2 des Saisonfinales der VDRM 2021. Es geht für das Finale nach Frankreich wo uns der Schnee noch verschont bleibt und wir eine Herbstrallye erleben bei gutem Wetter.
29.11.2021 0:01 - 5.12.2021 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 8 - Collobrieres III Výpis pro třídu (skupinu): RC2 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, mlhavo, polojasno 8.9 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | Po RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KLEIN Tobias Citroen C3 R5 | RC2 | 04:44.38 | | 112.7   | 2. | | DRIVE Alexander Ford Fiesta Rally2 | RC2 | 04:52.07 | +7.70 +7.70 | 109.7 +0.86 | 3. | | BORTZ Stefan Hyundai i20 R5 | RC2 | 05:01.88 | +17.50 +9.81 | 106.1 +1.97 | 4. | | PANYUSHKIN Evgenyi Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 05:06.92 | +22.55 +5.04 | 104.4 +2.53 | 5. | | WAGNER Roland Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 05:20.13 | +35.76 +13.21 | 100.1 +4.02 | 6. | | ARAUJO Isidro Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 05:36.23 | +51.86 +16.10 | 95.3 +5.83 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | DRIVE Alexander Ford Fiesta Rally2 | RC2 | 54:15.90 | | 96.9   | 2. | | | KLEIN Tobias Citroen C3 R5 | RC2 | 54:44.77 | +28.87 +28.87 | 96.0 +0.33 | 3. | | | BORTZ Stefan Hyundai i20 R5 | RC2 | 55:22.28 | +1:06.38 +37.51 | 94.9 +0.76 | 4. | | | PANYUSHKIN Evgenyi Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 55:54.01 | +1:38.11 +31.73 | 94.0 +1.12 | 5. | | | ARAUJO Isidro Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 56:37.06 | +2:21.16 +43.05 | 92.8 +1.61 | 6. | | | WAGNER Roland Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 61:22.71 | +7:06.81 +4:45.64 | 85.6 +4.87 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|