|
|
|
| PředchozíNa RZ 17 | DalšíPo RZ 17 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Peruzynski Dawid Opel Corsa C S1600 | RC3 | 03:36.52 | | 58.2   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Citroen DS3 R3-MAX | RC3 | 03:41.17 | +4.65 +4.65 | 57.0 +1.33 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHLOPEK Rafal Renault Clio III R3 | RC3 | 03:46.41 | +9.89 +5.25 | 55.6 +2.83 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZARNOWSKI Mateusz Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 04:33.73 | +57.21 +47.31 | 46.0 +16.34 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bartek Meka Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 06:16.18 | +2:39.66 +1:42.45 | 33.5 +45.62 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Peruzynski Dawid Opel Corsa C S1600 | RC3 | 101:37.00 | | 82.6   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZARNOWSKI Mateusz Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 107:20.66 | +5:43.66 +5:43.66 | 78.2 +2.46 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Citroen DS3 R3-MAX | RC3 | 111:12.13 00:04.00 | +9:35.13 +3:51.47 | 75.5 +4.11 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHLOPEK Rafal Renault Clio III R3 | RC3 | 117:55.91 10:00.00 | +16:18.91 +6:43.78 | 71.2 +7.00 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bartek Meka Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 170:24.40 65:00.00 | +68:47.39 +52:28.49 | 49.3 +29.50 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|