# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FAFRAK Lukas Peugeot 208 R2 | RC4 | 49:47.93 | | 84.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BRODZICKI Jakub Opel ADAM R2 | RC4 | 50:07.20 | +19.27 +19.27 | 83.6 +0.28 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LAMAS Cristian Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 50:17.93 | +30.00 +10.73 | 83.3 +0.43 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | PAVLIK Denis Peugeot 208 R2 | RC4 | 50:23.17 | +35.24 +5.24 | 83.1 +0.50 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Michal Peugeot 208 R2 | RC4 | 50:24.73 | +36.79 +1.56 | 83.1 +0.53 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRAZDIL Tomas Peugeot 208 R2 | RC4 | 50:34.79 | +46.86 +10.06 | 82.8 +0.67 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STEINER Pavel Peugeot 208 R2 | RC4 | 50:36.45 | +48.52 +1.66 | 82.8 +0.70 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREIT Michal Peugeot 208 R2 | RC4 | 50:52.43 00:40.00 | +1:04.50 +15.98 | 82.3 +0.92 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAJZAR Slawomir Opel ADAM R2 | RC4 | 51:06.17 | +1:18.23 +13.74 | 82.0 +1.12 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRAS Marek Peugeot 208 R2 | RC4 | 51:50.54 | +2:02.61 +44.37 | 80.8 +1.76 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Zdenek Peugeot 208 R2 | RC4 | 52:12.44 | +2:24.51 +21.90 | 80.2 +2.07 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKLENARIK Michal Peugeot 208 R2 | RC4 | 52:24.08 | +2:36.15 +11.64 | 79.9 +2.24 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LABUDEK Michal Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 52:27.73 | +2:39.80 +3.65 | 79.8 +2.29 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMANEC Roman Peugeot 208 R2 | RC4 | 52:41.34 | +2:53.41 +13.61 | 79.5 +2.48 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCIAN Dominik Opel ADAM R2 | RC4 | 53:23.63 | +3:35.70 +42.29 | 78.4 +3.09 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | BORGACCINO Igor Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 53:57.84 | +4:09.91 +34.21 | 77.6 +3.58 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MOSLER Matej Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 54:07.30 | +4:19.37 +9.46 | 77.4 +3.72 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Opel ADAM R2 | RC4 | 54:40.71 | +4:52.77 +33.40 | 76.6 +4.19 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLADIK Stanislav Opel ADAM R2 | RC4 | 55:01.83 | +5:13.89 +21.12 | 76.1 +4.50 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALENOVSKY Jakub Peugeot 208 R2 | RC4 | 55:32.12 | +5:44.19 +30.29 | 75.4 +4.93 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALENOVSKY Lubomir Opel ADAM R2 | RC4 | 57:50.98 | +8:03.05 +2:18.86 | 72.4 +6.92 |
22. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LEKESOVA Iveta Ford Fiesta R2 | RC4 | 59:48.85 01:00.00 | +10:00.91 +1:57.87 | 70.0 +8.61 |
23. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMCIK Martin Opel ADAM R2 | RC4 | 64:17.68 10:00.00 | +14:29.75 +4:28.83 | 65.1 +12.46 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVUBOVA Lucie Peugeot 208 R2 | RC4 | 65:54.34 | +16:06.41 +1:36.66 | 63.5 +13.85 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BILL Martin Peugeot 208 R2 | RC4 | 75:33.74 20:00.00 | +25:45.81 +9:39.40 | 55.4 +22.15 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOJKA Karel Peugeot 208 R2 | RC4 | 75:49.20 25:00.00 | +26:01.27 +15.46 | 55.2 +22.37 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BONCELA Damian Opel ADAM R2 | RC4 | 99:55.35 50:00.00 | +50:07.42 +24:06.15 | 41.9 +43.09 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Opel ADAM R2 | RC4 | 109:31.10 60:00.00 | +59:43.17 +9:35.75 | 38.2 +51.33 |
= | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VODICKA Petr Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 109:31.10 60:00.00 | +59:43.17 +0.00 | 38.2 +51.33 |
= | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCIAN Danniel Opel ADAM R2 | RC4 | 109:31.10 60:00.00 | +59:43.17 +0.00 | 38.2 +51.33 |
= | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUKOP Svatek Peugeot 208 R2 | RC4 | 109:31.10 60:00.00 | +59:43.17 +0.00 | 38.2 +51.33 |