|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | ARYCH Sasha Peugeot 208 R2 | RC4 | 05:00.71 | | 99.4   | 2. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | Nico Mollica Peugeot 208 R2 | RC4 | 05:02.24 | +1.52 +1.52 | 98.9 +0.18 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Opel ADAM R2 | RC4 | 05:28.75 | +28.04 +26.51 | 90.9 +3.38 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Mateusz Senko Peugeot 208 R2 | RC4 | 05:54.41 | +53.70 +25.66 | 84.3 +6.47 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Jelen Tomasz Opel ADAM R2 | RC4 | 06:03.90 | +1:03.19 +9.50 | 82.1 +7.61 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BADKOWSKI Filip Opel ADAM R2 | RC4 | 07:44.78 | +2:44.07 +1:40.88 | 64.3 +19.77 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | ARYCH Sasha Peugeot 208 R2 | RC4 | 16:44.30 | | 105.0   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | Nico Mollica Peugeot 208 R2 | RC4 | 16:53.45 | +9.15 +9.15 | 104.1 +0.31 | 3. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Opel ADAM R2 | RC4 | 18:34.73 | +1:50.43 +1:41.28 | 94.6 +3.77 | 4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Mateusz Senko Peugeot 208 R2 | RC4 | 18:35.22 | +1:50.92 +0.49 | 94.6 +3.79 | 5. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Jelen Tomasz Opel ADAM R2 | RC4 | 18:52.25 | +2:07.95 +17.03 | 93.2 +4.37 | 6. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BADKOWSKI Filip Opel ADAM R2 | RC4 | 20:22.66 | +3:38.36 +1:30.41 | 86.3 +7.45 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|