# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Sznajderski Mateusz Opel ADAM R2 | RC4 | 16:07.05 | | 79.3   |
2. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NIEMIEC Jakub Peugeot 208 R2 | RC4 | 16:19.30 | +12.25 +12.25 | 78.3 +0.58 |
3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Zbynek Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 16:38.96 | +31.91 +19.66 | 76.8 +1.50 |
4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | STUCHLIK Marek Peugeot 208 R2 | RC4 | 16:44.49 | +37.44 +5.52 | 76.3 +1.76 |
5. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRELA Gracjan Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 16:49.34 | +42.29 +4.84 | 76.0 +1.99 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SEGADE Jacobo Citroen C2 R2 Max | RC4 | 16:50.10 | +43.05 +0.76 | 75.9 +2.02 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | LEMOS Fernando Opel ADAM R2 | RC4 | 16:51.06 | +44.01 +0.96 | 75.8 +2.07 |
8. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PUCEK Arkadiusz Peugeot 208 R2 | RC4 | 17:37.52 00:33.00 | +1:30.47 +46.46 | 72.5 +4.25 |
9. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KONECKY Jakub Peugeot 208 R2 | RC4 | 18:23.31 | +2:16.26 +45.79 | 69.5 +6.40 |
10. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PROSEK Lukas Opel ADAM R2 | RC4 | 18:39.49 00:33.00 | +2:32.44 +16.18 | 68.5 +7.16 |
11. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PROSEK David Peugeot 208 R2 | RC4 | 18:48.74 | +2:41.69 +9.25 | 67.9 +7.59 |
12. | -10 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jacobo Segade Citroen C2 R2 Max | RC4 | 21:12.40 05:00.00 | +5:05.35 +2:23.66 | 60.3 +14.34 |
13. | +7 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | IGLESIAS Fabi Peugeot 208 R2 | RC4 | 21:38.52 05:00.00 | +5:31.47 +26.12 | 59.1 +15.56 |
14. | +7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ANDERS Zdenek Opel ADAM R2 | RC4 | 21:52.59 05:00.00 | +5:45.54 +14.07 | 58.4 +16.22 |
15. | -5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DAVID Ladislav Opel ADAM R2 | RC4 | 21:59.37 05:00.00 | +5:52.32 +6.78 | 58.1 +16.54 |
16. | -3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Vershinin Aleksandr Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 22:20.97 05:00.00 | +6:13.92 +21.60 | 57.2 +17.55 |
17. | +5 | | Ondřej Hudeček Opel ADAM R2 | RC4 | 22:28.46 05:00.00 | +6:21.41 +7.49 | 56.9 +17.91 |
18. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Juan Pablo Citroen C2 R2 Max | RC4 | 23:08.59 05:00.00 | +7:01.54 +40.13 | 55.2 +19.79 |
19. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJEWSKI Michal Opel ADAM R2 | RC4 | 26:14.45 10:00.00 | +10:07.40 +3:05.86 | 48.7 +28.52 |
20. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | WAGNER Ladislav Peugeot 208 R2 | RC4 | 26:23.43 10:00.00 | +10:16.38 +8.98 | 48.4 +28.94 |
21. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAULAT Jiri Peugeot 208 R2 | RC4 | 26:33.47 10:00.00 | +10:26.41 +10.03 | 48.1 +29.41 |
22. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Petr I Peugeot 208 R2 | RC4 | 27:15.22 10:33.00 | +11:08.17 +41.75 | 46.9 +31.37 |
23. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCIAN Dominik Opel ADAM R2 | RC4 | 28:01.48 10:43.00 | +11:54.43 +46.26 | 45.6 +33.54 |
24. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NESTEROWSKI Pawel Opel ADAM R2 | RC4 | 31:07.05 15:00.00 | +15:00.00 +3:05.57 | 41.1 +42.25 |
= | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SZABOSI Tibor Opel ADAM R2 | RC4 | 31:07.05 15:00.00 | +15:00.00 +0.00 | 41.1 +42.25 |
= | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KREJCIK Radim Opel ADAM R2 | RC4 | 31:07.05 15:00.00 | +15:00.00 +0.00 | 41.1 +42.25 |
27. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PROSEK Tomas Peugeot 208 R2 | RC4 | 34:39.55 10:00.00 | +18:32.50 +3:32.50 | 36.9 +52.23 |