|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus BMW M3 E30 GrpA | H/A | 03:59.09 | | 60.2   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 04:05.35 | +6.27 +6.27 | 58.7 +1.57 | 3. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MÁRQUEZ Eduardo Toyota Supra MA70 3.0i GrpA | H/A | 04:10.58 | +11.50 +5.23 | 57.5 +2.87 | 4. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Sousajose BMW M3 E30 GrpA | H/A | 04:27.29 | +28.20 +16.71 | 53.9 +7.05 | 5. | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | RAZMINAS Aurimas BMW M3 E30 GrpA | H/A | 04:57.92 | +58.83 +30.63 | 48.3 +14.71 | 6. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | RAKOV Evgeny BMW M3 E30 GrpA | H/A | 08:59.09 05:00.00 | +5:00.00 +4:01.17 | 26.7 +75.00 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus BMW M3 E30 GrpA | H/A | 03:59.09 | | 60.2   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 04:05.35 | +6.27 +6.27 | 58.7 +1.57 | 3. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MÁRQUEZ Eduardo Toyota Supra MA70 3.0i GrpA | H/A | 04:10.58 | +11.50 +5.23 | 57.5 +2.87 | 4. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Sousajose BMW M3 E30 GrpA | H/A | 04:27.29 | +28.20 +16.71 | 53.9 +7.05 | 5. | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | RAZMINAS Aurimas BMW M3 E30 GrpA | H/A | 04:57.92 | +58.83 +30.63 | 48.3 +14.71 | 6. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | RAKOV Evgeny BMW M3 E30 GrpA | H/A | 08:59.09 05:00.00 | +5:00.00 +4:01.17 | 26.7 +75.00 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|