|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KURPIOS Rafal Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 05:19.68 | | 92.3   | 2. | | PANYUSHKIN Evgenyi Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 05:37.16 | +17.48 +17.48 | 87.6 +2.13 | 3. | | DANEK Pavel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 06:25.72 | +1:06.04 +48.56 | 76.5 +8.05 | 4. | | LICIS Atis BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 06:33.90 | +1:14.22 +8.18 | 74.9 +9.05 | 5. | | KRIVAN Jan Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:45.82 | +2:26.13 +1:11.92 | 63.4 +17.82 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 | | KURPIOS Rafal Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:52.55 | | 86.8   | 2. | -1 | | PANYUSHKIN Evgenyi Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 08:06.12 | +13.57 +13.57 | 84.4 +1.19 | 3. | -1 | | DANEK Pavel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 08:57.68 | +1:05.13 +51.56 | 76.3 +5.71 | 4. | | | LICIS Atis BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 09:18.26 | +1:25.70 +20.58 | 73.5 +7.52 | 5. | | | KRIVAN Jan Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 10:33.47 | +2:40.91 +1:15.22 | 64.8 +14.12 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KURPIOS Rafal | Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | Suchá šotolina | 01:41.95 | 03:22.39 | 05:19.68 | | PANYUSHKIN Evgenyi | Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | Suchá šotolina | -00:00.73 | +00:00.81 | +00:17.47 | | DANEK Pavel | Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | Suchá šotolina | +00:04.48 | +01:07.38 | +01:06.03 | | LICIS Atis | BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | Suchá šotolina | +00:52.56 | +01:12.78 | +01:14.21 | | KRIVAN Jan | Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | Suchá šotolina | +01:04.77 | +01:53.70 | +02:26.13 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|