# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 12:06.93 | | 73.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 12:10.37 | +3.44 +3.44 | 72.9 +0.23 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 12:26.68 | +19.75 +16.30 | 71.4 +1.33 |
4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 12:37.72 | +30.79 +11.04 | 70.3 +2.08 |
5. | -1 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | MARTIN Mathieu Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 12:38.77 | +31.84 +1.05 | 70.2 +2.15 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 12:50.58 | +43.65 +11.81 | 69.1 +2.95 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 12:51.25 | +44.33 +0.68 | 69.1 +3.00 |
8. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREJT Michal Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 13:00.49 | +53.56 +9.24 | 68.3 +3.62 |
9. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 13:04.17 | +57.25 +3.68 | 67.9 +3.87 |
10. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 13:08.32 00:10.00 | +1:01.40 +4.15 | 67.6 +4.15 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Tomasz Ilnicki Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 13:27.75 | +1:20.81 +19.42 | 66.0 +5.46 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 13:38.04 | +1:31.11 +10.29 | 65.1 +6.16 |
13. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUCIEJ Michal Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 13:38.93 | +1:32.00 +0.89 | 65.1 +6.22 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 13:51.50 | +1:44.57 +12.57 | 64.1 +7.07 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Janeiro Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 14:09.10 | +2:02.17 +17.60 | 62.7 +8.25 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Drelek3535 Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 14:35.19 | +2:28.26 +26.09 | 60.9 +10.02 |
17. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Pulido Bruno Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 17:23.89 05:00.00 | +5:16.95 +2:48.70 | 51.0 +21.42 |
18. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ESTEVEZ Ricardo Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 17:38.85 05:00.00 | +5:31.93 +14.97 | 50.3 +22.43 |
19. | -2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MichalSum4 Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 17:44.31 01:15.00 | +5:37.38 +5.45 | 50.1 +22.80 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | GONTSOV Ivan Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 17:45.19 05:00.00 | +5:38.26 +0.88 | 50.0 +22.86 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYSLIWSKI Bartosz Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 17:59.09 05:00.00 | +5:52.17 +13.91 | 49.4 +23.80 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 18:06.11 05:00.00 | +5:59.19 +7.02 | 49.1 +24.27 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | kadetontoukka Opel Kadett-E GSi 16V GrpA | H/A | 18:34.26 06:00.00 | +6:27.33 +28.14 | 47.8 +26.17 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | tigas47 Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 18:47.63 05:00.00 | +6:40.70 +13.37 | 47.2 +27.07 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LOPEZ Adri Opel Kadett-E GSi 16V GrpA | H/A | 20:29.01 05:15.00 | +8:22.08 +1:41.38 | 43.4 +33.92 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Antonio RODRIGUES Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 22:19.59 10:00.00 | +10:12.66 +1:50.58 | 39.8 +41.40 |
27. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FURTEK-Mariusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 22:21.60 10:00.00 | +10:14.66 +2.00 | 39.7 +41.53 |
28. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Mates1337 Citroen AX Sport GrpA | H/A | 22:30.77 10:00.00 | +10:23.84 +9.17 | 39.4 +42.15 |
29. | -3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | kalinin maksim Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:32.23 10:00.00 | +10:25.29 +1.46 | 39.4 +42.25 |
30. | +4 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Andre Pereira ARP Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 22:38.49 07:40.00 | +10:31.55 +6.26 | 39.2 +42.67 |
31. | +2 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | 426hemi Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:43.92 10:10.00 | +10:36.99 +5.43 | 39.1 +43.04 |
32. | -6 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | R. Nunes Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 23:07.16 10:00.00 | +11:00.23 +23.24 | 38.4 +44.61 |
33. | -7 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Aaron Fernandez Citroen AX Sport GrpA | H/A | 23:39.60 10:30.00 | +11:32.67 +32.44 | 37.5 +46.80 |
34. | -8 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WRZOSEK Michal Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 27:05.53 15:00.00 | +14:58.60 +3:25.93 | 32.8 +60.72 |