# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 20:29.18 | | 100.8   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 21:02.76 | +33.58 +33.58 | 98.1 +0.98 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SMEIDLER Ivo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 21:23.50 | +54.32 +20.74 | 96.5 +1.58 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:32.79 | +1:03.61 +9.28 | 95.8 +1.85 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 21:53.77 | +1:24.59 +20.98 | 94.3 +2.46 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 21:58.39 | +1:29.21 +4.62 | 93.9 +2.59 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TŘETINA Vladan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:45.70 | +2:16.52 +47.31 | 90.7 +3.97 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 23:11.20 | +2:42.02 +25.50 | 89.0 +4.71 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 23:24.10 | +2:54.92 +12.90 | 88.2 +5.08 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZURMAN David VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 23:57.56 | +3:28.38 +33.46 | 86.1 +6.06 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPEC Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 24:22.30 | +3:53.12 +24.74 | 84.7 +6.78 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAKVID Milan VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 24:24.43 | +3:55.25 +2.13 | 84.6 +6.84 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KORIENEK Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 24:40.63 | +4:11.45 +16.20 | 83.6 +7.31 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VECERA Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 30:20.64 10:00.00 | +9:51.46 +5:40.01 | 68.0 +17.19 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HANZELKA Jakub BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 31:08.43 10:00.00 | +10:39.25 +47.79 | 66.3 +18.58 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBIN Dominik Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:11.85 10:00.00 | +10:42.66 +3.42 | 66.2 +18.68 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 31:22.35 10:00.00 | +10:53.16 +10.50 | 65.8 +18.99 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Citroen AX Sport GrpA | H/A | 34:10.29 10:10.00 | +13:41.11 +2:47.94 | 60.4 +23.87 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 35:40.11 15:00.00 | +15:10.93 +1:29.82 | 57.9 +26.48 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHARVAT Matyas Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 35:44.92 15:00.00 | +15:15.74 +4.80 | 57.7 +26.62 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PERSEIN Danny Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 36:22.21 15:00.00 | +15:53.03 +37.29 | 56.7 +27.70 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TICHY Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 36:32.07 15:00.00 | +16:02.89 +9.86 | 56.5 +27.99 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Vojtech Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 36:37.77 15:00.00 | +16:08.59 +5.70 | 56.3 +28.16 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 36:44.08 15:00.00 | +16:14.90 +6.31 | 56.2 +28.34 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPERGL Martin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 36:50.19 15:00.00 | +16:21.02 +6.12 | 56.0 +28.52 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATTES Ondrej Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 40:20.64 20:00.00 | +19:51.46 +3:30.44 | 51.2 +34.64 |
= | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Lukas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:20.64 20:00.00 | +19:51.46 +0.00 | 51.2 +34.64 |
= | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BASKO Karel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:20.64 20:00.00 | +19:51.46 +0.00 | 51.2 +34.64 |