|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HANZELKA Jakub BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 01:54.11 | | 100.9   | 2. | | CVANCARA Petr BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 01:59.73 | +5.62 +5.62 | 96.2 +1.76 | 3. | | Miguel82 Subaru Legacy BC RS GrpA | H/A | 02:02.88 | +8.77 +3.15 | 93.7 +2.74 | 4. | | CULLITAN Nathan Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 02:09.87 | +15.76 +6.99 | 88.7 +4.92 | 5. | | VAREKA Patrik BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 02:10.54 | +16.43 +0.67 | 88.2 +5.13 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HANZELKA Jakub BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 01:54.11 | | 100.9   | 2. | | CVANCARA Petr BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 01:59.73 | +5.62 +5.62 | 96.2 +1.76 | 3. | | Miguel82 Subaru Legacy BC RS GrpA | H/A | 02:02.88 | +8.77 +3.15 | 93.7 +2.74 | 4. | | CULLITAN Nathan Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 02:09.87 | +15.76 +6.99 | 88.7 +4.92 | 5. | | VAREKA Patrik BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 02:10.54 | +16.43 +0.67 | 88.2 +5.13 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
HANZELKA Jakub | BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | Slicky | 00:56.30 | 01:24.13 | 01:54.11 | | CVANCARA Petr | BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | Slicky | +00:06.31 | +00:05.81 | +00:05.62 | | Miguel82 | Subaru Legacy BC RS GrpA | H/A | Slicky | +00:05.44 | +00:07.18 | +00:08.76 | | CULLITAN Nathan | Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | Slicky | +00:06.42 | +00:14.42 | +00:15.75 | | VAREKA Patrik | BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | Slicky | +00:05.45 | +00:17.32 | +00:16.42 | | MALEK Damian | Mazda 323 BG8 GTX GrpA | H/A | Slicky | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | ROZNOVJAK Jakub | BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | Slicky | +00:18.10 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|