# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 53:43.06 | | 96.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 55:07.01 | +1:23.95 +1:23.95 | 93.7 +0.98 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:54.79 | +3:11.73 +1:47.78 | 90.8 +2.23 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Bartosz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 57:11.36 | +3:28.30 +16.57 | 90.3 +2.42 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 57:22.44 | +3:39.38 +11.08 | 90.0 +2.55 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 57:25.64 | +3:42.58 +3.20 | 90.0 +2.59 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:28.45 | +3:45.39 +2.81 | 89.9 +2.62 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:52.21 | +4:09.15 +23.76 | 89.3 +2.89 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:54.27 00:20.00 | +4:11.21 +2.06 | 89.2 +2.92 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 58:57.94 | +5:14.88 +1:03.67 | 87.6 +3.66 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Bak Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 59:38.70 | +5:55.64 +40.76 | 86.6 +4.13 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 61:16.93 | +7:33.87 +1:38.23 | 84.3 +5.27 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Kanada Kanada](images/flgs/CA.gif) | BOUCHARD Daniel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 78:01.04 15:10.00 | +24:17.98 +16:44.11 | 66.2 +16.93 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 78:48.56 20:00.00 | +25:05.50 +47.52 | 65.6 +17.49 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALANKO Riku Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 81:54.93 20:33.00 | +28:11.88 +3:06.38 | 63.1 +19.65 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | BLEZARD Nikki Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 82:50.89 25:00.00 | +29:07.83 +55.95 | 62.4 +20.30 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 87:47.53 25:00.00 | +34:04.47 +4:56.64 | 58.8 +23.75 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 89:15.50 32:10.00 | +35:32.44 +1:27.97 | 57.9 +24.77 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 90:55.94 30:10.00 | +37:12.88 +1:40.44 | 56.8 +25.93 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 95:31.90 40:00.00 | +41:48.84 +4:35.95 | 54.1 +29.14 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 104:28.03 50:00.00 | +50:44.97 +8:56.13 | 49.5 +35.37 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 110:29.47 55:00.00 | +56:46.41 +6:01.44 | 46.8 +39.56 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 115:03.00 60:00.00 | +61:19.94 +4:33.52 | 44.9 +42.74 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 115:59.94 60:00.00 | +62:16.88 +56.94 | 44.5 +43.40 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIEDZIAK Ireneusz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 120:27.97 65:00.00 | +66:44.91 +4:28.02 | 42.9 +46.51 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 120:38.52 65:00.00 | +66:55.46 +10.55 | 42.8 +46.64 |