|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | ZAJIC Martin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 04:19.08 | | 98.7   | 2. | | ADAMEK Ondrej Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 04:23.33 | +4.25 +4.25 | 97.1 +0.60 | 3. | | FROHLICH Jakub Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 04:30.54 | +11.46 +7.22 | 94.5 +1.61 | 4. | | NECHUTA Petr Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 04:40.98 | +21.90 +10.44 | 91.0 +3.08 | 5. | | CERNY Marcel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 05:25.19 | +1:06.11 +44.21 | 78.6 +9.31 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +3 | | ZAJIC Martin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 07:27.99 | | 86.0   | 2. | +1 | | FROHLICH Jakub Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 07:38.70 | +10.71 +10.71 | 84.0 +1.00 | 3. | -2 | | NECHUTA Petr Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 07:41.57 | +13.58 +2.87 | 83.5 +1.27 | 4. | +1 | | ADAMEK Ondrej Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 07:48.71 | +20.72 +7.14 | 82.2 +1.94 | 5. | -3 | | CERNY Marcel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 08:29.86 | +1:01.87 +41.15 | 75.5 +5.78 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
ZAJIC Martin | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Mokré na asfalt | 01:01.00 | 02:37.04 | 04:19.08 | C | ADAMEK Ondrej | Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | Mokré na asfalt | +00:03.51 | +00:02.14 | +00:04.24 | | FROHLICH Jakub | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Mokré na asfalt | +00:03.42 | +00:08.09 | +00:11.46 | C | NECHUTA Petr | Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | Mokré na asfalt | +00:01.13 | -00:01.46 | +00:21.89 | | CERNY Marcel | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Mokré na asfalt | +00:02.12 | +01:03.72 | +01:06.11 | C |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|