# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 25:49.16 | | 95.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 25:51.81 | +2.65 +2.65 | 94.9 +0.06 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 25:57.75 | +8.59 +5.94 | 94.5 +0.21 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 26:03.74 | +14.58 +5.99 | 94.2 +0.36 |
5. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 26:21.40 | +32.24 +17.66 | 93.1 +0.79 |
6. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 26:56.04 | +1:06.88 +34.64 | 91.1 +1.64 |
7. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 27:17.10 | +1:27.94 +21.06 | 89.9 +2.15 |
8. | +1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 27:42.38 | +1:53.22 +25.28 | 88.6 +2.77 |
9. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 27:48.58 | +1:59.42 +6.20 | 88.2 +2.92 |
10. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Audi 200 quattro GrpA | H/A | 28:05.41 | +2:16.25 +16.82 | 87.4 +3.33 |
11. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 29:16.30 | +3:27.14 +1:10.89 | 83.8 +5.06 |
12. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 29:27.91 | +3:38.75 +11.61 | 83.3 +5.35 |
13. | +1 | ![Kanada Kanada](images/flgs/CA.gif) | BOUCHARD Daniel Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 29:51.35 | +4:02.19 +23.44 | 82.2 +5.92 |
14. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 30:28.99 | +4:39.83 +37.64 | 80.5 +6.84 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 30:46.18 | +4:57.02 +17.19 | 79.8 +7.26 |
16. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 37:55.80 10:00.00 | +12:06.64 +7:09.62 | 64.7 +17.77 |
17. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 46:37.24 20:00.00 | +20:48.08 +8:41.44 | 52.6 +30.52 |
18. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ALMENA Jose Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 47:03.14 20:00.00 | +21:13.98 +25.90 | 52.2 +31.15 |
19. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:40.29 25:00.00 | +24:51.13 +3:37.15 | 48.4 +36.46 |
= | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PROKOPIK Mateusz Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 50:40.29 25:00.00 | +24:51.13 +0.00 | 48.4 +36.46 |
= | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRABON Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:40.29 25:00.00 | +24:51.13 +0.00 | 48.4 +36.46 |
= | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 50:40.29 25:00.00 | +24:51.13 +0.00 | 48.4 +36.46 |
= | +1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 50:40.29 25:00.00 | +24:51.13 +0.00 | 48.4 +36.46 |
= | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GRANHA Alfonso Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 50:40.29 25:00.00 | +24:51.13 +0.00 | 48.4 +36.46 |
= | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MACHADO Javier Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 50:40.29 25:00.00 | +24:51.13 +0.00 | 48.4 +36.46 |