# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 29:48.84 | | 98.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 30:11.60 | +22.76 +22.76 | 97.2 +0.47 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LONN Joonas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 30:20.38 | +31.54 +8.77 | 96.7 +0.64 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KARIMAA Joona Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 30:50.76 | +1:01.92 +30.38 | 95.1 +1.27 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | hebbi Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 30:55.41 | +1:06.56 +4.65 | 94.9 +1.36 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | JIRON Fabian Audi 200 quattro GrpA | H/A | 31:06.24 | +1:17.40 +10.83 | 94.3 +1.58 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:18.96 | +1:30.12 +12.72 | 93.7 +1.84 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PEROJO Eduardo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:32.05 | +1:43.21 +13.09 | 93.0 +2.11 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | RITTER Rene Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 31:45.57 | +1:56.73 +13.52 | 92.4 +2.39 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:54.16 | +2:05.32 +8.59 | 92.0 +2.56 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | FIGUEIREDO Emanuel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:01.26 | +2:12.41 +7.10 | 91.6 +2.71 |
12. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FOLTA Maciej Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 32:12.42 | +2:23.58 +11.16 | 91.1 +2.94 |
13. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:14.30 | +2:25.46 +1.88 | 91.0 +2.97 |
14. | -2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | HENRIQUES Pedro Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:19.24 | +2:30.40 +4.94 | 90.8 +3.08 |
15. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:34.58 | +2:45.74 +15.34 | 90.1 +3.39 |
16. | +4 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | SALTENIS Vilius Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:38.06 | +2:49.22 +3.48 | 89.9 +3.46 |
17. | -2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 32:41.46 | +2:52.62 +3.40 | 89.7 +3.53 |
18. | -2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | KAZMIERZAK Alex Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 32:44.02 | +2:55.18 +2.56 | 89.6 +3.58 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | KLEIN Tobias Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:46.75 | +2:57.91 +2.73 | 89.5 +3.64 |
20. | +2 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 32:51.30 | +3:02.46 +4.55 | 89.3 +3.73 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | NAZVANOV Mikhail Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 32:51.68 | +3:02.84 +0.38 | 89.3 +3.74 |
22. | -4 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SIDOROV Pavel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:52.40 | +3:03.56 +0.72 | 89.3 +3.75 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Thunderace Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:02.54 | +3:13.70 +10.14 | 88.8 +3.96 |
24. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 33:06.08 | +3:17.24 +3.54 | 88.6 +4.03 |
25. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 33:10.09 | +3:21.25 +4.01 | 88.5 +4.12 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BLANCAFORT Arnau Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:17.28 | +3:28.44 +7.19 | 88.1 +4.26 |
27. | +3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 33:22.79 | +3:33.95 +5.51 | 87.9 +4.38 |
28. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Audi 200 quattro GrpA | H/A | 33:23.86 | +3:35.02 +1.07 | 87.9 +4.40 |
29. | +3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 33:27.48 | +3:38.64 +3.62 | 87.7 +4.47 |
30. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ORTEGA Antonio Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:32.08 | +3:43.24 +4.59 | 87.5 +4.57 |
31. | +3 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | REITER MAX Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:36.25 | +3:47.41 +4.17 | 87.3 +4.65 |
32. | -4 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:38.77 | +3:49.93 +2.52 | 87.2 +4.70 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | LEMOS Fernando Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:42.32 | +3:53.48 +3.55 | 87.0 +4.77 |
34. | +4 | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | JONAITIS Jonis Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 33:43.02 | +3:54.18 +0.70 | 87.0 +4.79 |
35. | +6 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | CIMDINS Kristers Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 33:45.82 | +3:56.98 +2.80 | 86.9 +4.85 |
36. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:48.08 | +3:59.24 +2.25 | 86.8 +4.89 |
37. | -1 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | BORGACCINO Igor Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 34:00.17 | +4:11.33 +12.09 | 86.3 +5.14 |
38. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 34:04.19 | +4:15.35 +4.01 | 86.1 +5.22 |
39. | -2 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LAAHANEN Janne Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 34:05.67 | +4:16.83 +1.48 | 86.1 +5.25 |
40. | +2 | ![Macedonia Macedonia](images/flgs/MK.gif) | MAMUTOV David Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 34:24.19 | +4:35.35 +18.52 | 85.3 +5.63 |
41. | +3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KIVIMAA Ville Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:44.28 | +4:55.44 +20.09 | 84.5 +6.04 |
42. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KERONEN Onni Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 34:45.27 | +4:56.43 +0.99 | 84.4 +6.06 |
43. | +4 | ![Austria Austria](images/flgs/AT.gif) | STELLNBERGER Philipp Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:50.71 | +5:01.87 +5.44 | 84.2 +6.17 |
44. | +1 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YUKI Mikan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 34:55.69 | +5:06.86 +4.99 | 84.0 +6.28 |
45. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:56.83 | +5:07.99 +1.12 | 84.0 +6.30 |
46. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BARBADOS Antonio Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 34:59.83 | +5:10.99 +3.00 | 83.8 +6.36 |
47. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:00.13 | +5:11.29 +0.30 | 83.8 +6.37 |
48. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LEV Oskar Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 35:15.58 00:33.00 | +5:26.74 +15.45 | 83.2 +6.68 |
49. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LOEPP Sebastian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:51.94 | +6:03.10 +36.36 | 81.8 +7.43 |
50. | +2 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | KULIKAUSKAS Robertas Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 35:58.27 | +6:09.43 +6.33 | 81.6 +7.55 |
51. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WAGNER Roland Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 36:48.63 | +6:59.79 +50.36 | 79.7 +8.58 |
52. | +2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Carlos Mota Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 37:06.09 | +7:17.25 +17.46 | 79.1 +8.94 |
53. | +2 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | tsuyo-555 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:32.67 00:33.00 | +7:43.84 +26.59 | 78.1 +9.49 |
54. | +2 | ![Korea, Republic Of Korea, Republic Of](images/flgs/KR.gif) | Rabbit Runner Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 38:21.48 | +8:32.64 +48.80 | 76.5 +10.48 |
55. | +3 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KLIEMANIS Kārlis Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:31.83 | +10:42.99 +2:10.35 | 72.4 +13.15 |
56. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 40:40.21 | +10:51.37 +8.38 | 72.1 +13.32 |