# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:17.44 | | 78.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | MAJEWSKI Majkel Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 36:18.11 | +1:00.67 +1:00.67 | 76.2 +1.32 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | crashmen Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 37:00.90 | +1:43.46 +42.79 | 74.7 +2.24 |
4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:38.28 | +2:20.84 +37.38 | 73.5 +3.06 |
5. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:43.02 | +2:25.58 +4.74 | 73.3 +3.16 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOBYLKIEWICZ Tomek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 38:50.19 | +3:32.76 +1:07.18 | 71.2 +4.62 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 39:02.82 | +3:45.38 +12.62 | 70.8 +4.89 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CZUBKINEN Tommi Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 39:26.19 | +4:08.75 +23.37 | 70.1 +5.40 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 39:39.25 | +4:21.81 +13.06 | 69.8 +5.68 |
10. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 55:46.39 20:00.00 | +20:28.95 +16:07.14 | 49.6 +26.66 |
11. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PALACIO Victor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:56.08 20:00.00 | +20:38.64 +9.69 | 49.5 +26.87 |
12. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JAROSZ Krzysztof Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 58:21.66 20:00.00 | +23:04.22 +2:25.58 | 47.4 +30.03 |
13. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUBOWICZ Marcin Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 65:53.37 30:00.00 | +30:35.93 +7:31.71 | 42.0 +39.82 |
14. | +1 | | cascaisdefreitas Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 66:16.60 30:00.00 | +30:59.16 +23.23 | 41.7 +40.33 |
15. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | jura serrutxo Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 66:20.33 30:00.00 | +31:02.89 +3.73 | 41.7 +40.41 |
16. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Piotr Staszczyk Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 66:41.10 30:00.00 | +31:23.66 +20.77 | 41.5 +40.86 |
17. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Kamilec Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 70:15.93 35:00.00 | +34:58.48 +3:34.83 | 39.4 +45.52 |
18. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PARCHANSKI Grzegorz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 70:18.51 35:00.00 | +35:01.07 +2.58 | 39.3 +45.58 |
19. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJEWSKI Michal Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 70:22.72 35:00.00 | +35:05.29 +4.22 | 39.3 +45.67 |
20. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 70:32.28 35:00.00 | +35:14.84 +9.55 | 39.2 +45.88 |
21. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOMANUS Mariusz Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 70:35.57 35:00.00 | +35:18.13 +3.29 | 39.2 +45.95 |
22. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAREK Tomasz Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 70:44.50 35:00.00 | +35:27.06 +8.93 | 39.1 +46.14 |
23. | +1 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YUKI Mikan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 70:44.60 35:00.00 | +35:27.17 +0.11 | 39.1 +46.14 |
24. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FILGUEIRA Adri Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 70:45.28 35:00.00 | +35:27.84 +0.67 | 39.1 +46.16 |
25. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Mendez Manu Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 70:45.85 35:00.00 | +35:28.41 +0.56 | 39.1 +46.17 |
26. | +1 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | TAYLOR Douglas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 70:46.66 35:00.00 | +35:29.21 +0.81 | 39.1 +46.19 |
27. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANUSZEWSKI Bartosz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 70:53.68 35:00.00 | +35:36.25 +7.03 | 39.0 +46.34 |
28. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SASTRE Rafa Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 70:55.07 35:00.00 | +35:37.63 +1.38 | 39.0 +46.37 |
29. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Juan Pablo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 71:06.02 35:00.00 | +35:48.58 +10.95 | 38.9 +46.61 |
30. | +1 | | krzysiek0441 Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 71:08.21 35:00.00 | +35:50.77 +2.19 | 38.9 +46.65 |
31. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | COSTAS Alejandro Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 71:22.22 35:00.00 | +36:04.78 +14.01 | 38.8 +46.96 |
32. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gorzak Rafal Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 71:42.83 35:00.00 | +36:25.39 +20.61 | 38.6 +47.41 |
33. | +1 | | DOMINGUEZ Rafael Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 72:24.55 35:00.00 | +37:07.11 +41.72 | 38.2 +48.31 |
34. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marek Sala PL Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +2:49.17 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marek6969 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUJOK Marcin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRABON Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Barbados Barbados](images/flgs/BB.gif) | Ronide Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PINENO Ignacio Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | | RODRIGUEZ Javier Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BRENYA Jorge Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Misiek98 Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |
= | +1 | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | CB42 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 75:13.72 40:00.00 | +39:56.28 +0.00 | 36.8 +51.98 |