# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | VIIAND Ander Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 39:27.26 | | 94.4   |
2. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 39:27.41 | +0.15 +0.15 | 94.4 +0.00 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WALKOWSKI Michal Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 40:01.73 | +34.47 +34.32 | 93.1 +0.56 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 40:33.46 | +1:06.20 +31.74 | 91.9 +1.07 |
5. | +1 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | ERIKSSON Micael Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:45.71 00:10.00 | +1:18.45 +12.24 | 91.4 +1.26 |
6. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZATKO Petr Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:58.29 | +1:31.03 +12.58 | 90.9 +1.47 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 41:03.53 | +1:36.27 +5.24 | 90.7 +1.55 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KREJCI Mira Mitsubishi Lancer RS Evo GrpA | H/A | 41:46.53 | +2:19.27 +43.00 | 89.2 +2.24 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Miras Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 42:23.54 | +2:56.28 +37.01 | 87.9 +2.84 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 43:29.54 | +4:02.28 +1:06.00 | 85.7 +3.90 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Audi 200 quattro GrpA | H/A | 43:34.66 | +4:07.40 +5.12 | 85.5 +3.98 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 45:22.27 | +5:55.01 +1:47.61 | 82.1 +5.72 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELENKA Martin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:47.82 05:00.00 | +6:20.56 +25.55 | 81.4 +6.13 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ADAM Tomas Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 47:07.06 | +7:39.80 +1:19.23 | 79.1 +7.40 |
15. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Audi 200 quattro GrpA | H/A | 47:07.62 05:00.00 | +7:40.36 +0.56 | 79.1 +7.41 |
16. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Paula Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 47:08.87 | +7:41.61 +1.25 | 79.0 +7.43 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANA Daniela Audi 200 quattro GrpA | H/A | 55:15.62 | +15:48.36 +8:06.75 | 67.4 +15.27 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHARVAT Matyas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 67:08.62 24:10.00 | +27:41.36 +11:53.00 | 55.5 +26.75 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 70:40.93 30:20.00 | +31:13.68 +3:32.32 | 52.7 +30.17 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJICOVA Michaela Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 70:47.89 30:00.00 | +31:20.63 +6.95 | 52.6 +30.28 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPEC Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 75:11.85 35:00.00 | +35:44.59 +4:23.95 | 49.5 +34.53 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 79:08.06 40:00.00 | +39:40.80 +3:56.21 | 47.1 +38.34 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLOJHAR Otas Mazda 323 BG8 GTR GrpA | H/A | 79:15.81 40:00.00 | +39:48.55 +7.75 | 47.0 +38.46 |