# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 32:35.32 | | 96.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KARIMAA Joona Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:11.62 | +36.29 +36.29 | 94.4 +0.70 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 33:14.19 00:15.00 | +38.86 +2.57 | 94.2 +0.74 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | hebbi Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 33:37.49 00:02.00 | +1:02.17 +23.30 | 93.1 +1.19 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Miguel Lopez Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 34:42.48 | +2:07.16 +1:04.98 | 90.2 +2.44 |
6. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 35:35.44 00:15.00 | +3:00.12 +52.96 | 88.0 +3.45 |
7. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Marcel Zarda Audi 200 quattro GrpA | H/A | 35:50.08 | +3:14.76 +14.64 | 87.4 +3.73 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Audi 200 quattro GrpA | H/A | 36:16.21 | +3:40.90 +26.14 | 86.4 +4.23 |
9. | +1 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Audi 200 quattro GrpA | H/A | 36:20.33 00:04.00 | +3:45.01 +4.11 | 86.2 +4.31 |
10. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 36:20.76 | +3:45.44 +0.43 | 86.2 +4.32 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BORTZ Stefan Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 36:26.58 | +3:51.26 +5.82 | 85.9 +4.43 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 36:28.25 | +3:52.93 +1.67 | 85.9 +4.46 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Hirozuka VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 36:41.51 | +4:06.19 +13.26 | 85.4 +4.72 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | FlintEastwood Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 37:10.65 | +4:35.33 +29.14 | 84.2 +5.27 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Daniel Areosa VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 37:23.01 | +4:47.69 +12.36 | 83.8 +5.51 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 37:53.28 | +5:17.95 +30.27 | 82.7 +6.09 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROMANENKO Aleksandr Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 37:55.03 | +5:19.70 +1.75 | 82.6 +6.12 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 38:14.69 00:30.00 | +5:39.38 +19.67 | 81.9 +6.50 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WAGNER Roland Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 38:56.28 | +6:20.96 +41.58 | 80.4 +7.30 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SCHORN Juergen Audi 200 quattro GrpA | H/A | 41:03.96 00:02.00 | +8:28.64 +2:07.68 | 76.3 +9.74 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Yoki Arii Audi 200 quattro GrpA | H/A | 41:49.44 00:25.00 | +9:14.12 +45.48 | 74.9 +10.62 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Breitkopf1 Kurt Audi 200 quattro GrpA | H/A | 50:20.04 00:25.00 | +17:44.72 +8:30.60 | 62.2 +20.40 |