# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 65:14.08 | | 97.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 66:50.97 | +1:36.89 +1:36.89 | 94.7 +0.92 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 69:05.64 | +3:51.57 +2:14.68 | 91.6 +2.19 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Bartosz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 69:19.08 | +4:05.00 +13.43 | 91.3 +2.32 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 69:23.97 | +4:09.90 +4.90 | 91.2 +2.37 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 69:28.33 | +4:14.25 +4.34 | 91.1 +2.41 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 70:05.97 00:20.00 | +4:51.89 +37.64 | 90.3 +2.77 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 70:13.72 00:15.00 | +4:59.64 +7.75 | 90.1 +2.84 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 70:21.14 00:15.00 | +5:07.06 +7.42 | 90.0 +2.91 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 71:07.99 | +5:53.91 +46.85 | 89.0 +3.35 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Bak Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 71:46.79 | +6:32.71 +38.79 | 88.2 +3.72 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 74:29.37 | +9:15.29 +2:42.58 | 85.0 +5.26 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 91:47.44 20:00.00 | +26:33.36 +17:18.07 | 69.0 +15.10 |
14. | -1 | ![Kanada Kanada](images/flgs/CA.gif) | BOUCHARD Daniel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 96:00.66 20:10.00 | +30:46.58 +4:13.22 | 65.9 +17.50 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALANKO Riku Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 96:41.50 20:33.00 | +31:27.42 +40.84 | 65.5 +17.89 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | BLEZARD Nikki Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 109:21.90 40:00.00 | +44:07.82 +12:40.40 | 57.9 +25.10 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 112:20.91 45:00.00 | +47:06.83 +2:59.01 | 56.3 +26.79 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 114:18.55 40:00.00 | +49:04.47 +1:57.64 | 55.4 +27.91 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 115:46.52 47:10.00 | +50:32.44 +1:27.97 | 54.7 +28.74 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 117:26.96 45:10.00 | +52:12.88 +1:40.44 | 53.9 +29.70 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 118:14.57 50:15.00 | +53:00.49 +47.61 | 53.5 +30.15 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 133:52.65 65:00.00 | +68:38.57 +15:38.08 | 47.3 +39.04 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 134:21.23 65:15.00 | +69:07.14 +28.58 | 47.1 +39.31 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 141:34.01 75:00.00 | +76:19.93 +7:12.78 | 44.7 +43.41 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIEDZIAK Ireneusz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 146:58.99 80:00.00 | +81:44.91 +5:24.98 | 43.1 +46.49 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 147:09.54 80:00.00 | +81:55.46 +10.55 | 43.0 +46.59 |