# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ZUAZNABAR Oihan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 05:45.50 | | 101.1   |
2. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JAKUBCZYK Dariusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 05:46.81 | +1.31 +1.31 | 100.7 +0.14 |
3. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAGORSKI Krzysztof Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 05:47.22 | +1.73 +0.41 | 100.6 +0.18 |
4. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 05:50.23 | +4.73 +3.01 | 99.7 +0.49 |
5. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 05:53.28 | +7.78 +3.05 | 98.8 +0.80 |
6. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 05:55.93 | +10.44 +2.65 | 98.1 +1.08 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 05:56.80 | +11.30 +0.87 | 97.9 +1.17 |
8. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas BMW M3 E30 GrpA | H/A | 05:59.95 | +14.45 +3.15 | 97.0 +1.49 |
9. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:00.15 | +14.66 +0.20 | 97.0 +1.51 |
10. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:04.78 | +19.28 +4.63 | 95.7 +1.99 |
11. | +12 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ARAUJO Isidro Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 06:09.25 | +23.75 +4.47 | 94.6 +2.45 |
12. | +9 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | DALIANIS George Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:13.52 | +28.02 +4.26 | 93.5 +2.89 |
13. | +13 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PALACIO Victor BMW M3 E30 GrpA | H/A | 06:13.84 | +28.34 +0.33 | 93.4 +2.92 |
14. | +13 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Petrovský Tomáš Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 06:14.32 | +28.82 +0.48 | 93.3 +2.97 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BONCELA Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:14.34 | +28.84 +0.02 | 93.3 +2.97 |
16. | -5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIGDAL Tomasz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 06:19.16 | +33.67 +4.83 | 92.1 +3.47 |
17. | +11 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:19.57 | +34.07 +0.41 | 92.0 +3.51 |
18. | +4 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SIMKO Stanislav Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 06:21.49 | +35.99 +1.92 | 91.5 +3.71 |
19. | +6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVLICEK Michal Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 06:29.17 | +43.67 +7.68 | 89.7 +4.50 |
20. | -19 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FRAJDA Daniel Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 06:40.53 | +55.04 +11.36 | 87.2 +5.67 |
21. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DEMOLIN Lukasz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:53.51 | +1:08.02 +12.98 | 84.4 +7.01 |
22. | -6 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:54.39 | +1:08.89 +0.87 | 84.3 +7.10 |
23. | +6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VELOSO Miguel angel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 07:10.16 00:10.00 | +1:24.66 +15.77 | 81.2 +8.73 |
24. | -7 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANUSZEWSKI Bartosz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 09:01.04 | +3:15.54 +1:50.89 | 64.5 +20.16 |
25. | -11 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 10:50.45 05:00.00 | +5:04.95 +1:49.41 | 53.7 +31.44 |
26. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINTRLIK Ondrej Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 10:53.14 05:00.00 | +5:07.64 +2.69 | 53.5 +31.72 |