# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 24:09.14 | | 101.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 24:17.10 | +7.96 +7.96 | 100.6 +0.20 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 25:03.31 | +54.17 +46.21 | 97.5 +1.33 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 25:12.75 | +1:03.61 +9.44 | 96.9 +1.56 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 25:38.22 | +1:29.08 +25.47 | 95.3 +2.19 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 25:42.60 | +1:33.46 +4.38 | 95.0 +2.30 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 25:51.23 | +1:42.09 +8.63 | 94.5 +2.51 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 26:11.32 | +2:02.18 +20.09 | 93.2 +3.00 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 26:14.56 | +2:05.42 +3.24 | 93.1 +3.08 |
10. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Audi 200 quattro GrpA | H/A | 26:28.58 | +2:19.44 +14.02 | 92.2 +3.43 |
11. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 26:44.87 | +2:35.72 +16.29 | 91.3 +3.83 |
12. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MACKOWIAK Oskar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 26:50.37 | +2:41.22 +5.50 | 91.0 +3.96 |
13. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIGDAL Tomasz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 26:55.90 | +2:46.76 +5.53 | 90.7 +4.10 |
14. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 27:05.36 | +2:56.22 +9.46 | 90.1 +4.33 |
15. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 27:09.19 | +3:00.05 +3.83 | 89.9 +4.42 |
16. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 27:33.95 | +3:24.81 +24.76 | 88.6 +5.03 |
17. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 27:47.74 | +3:38.60 +13.79 | 87.9 +5.37 |
18. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 28:07.47 | +3:58.33 +19.73 | 86.8 +5.86 |
19. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 28:31.02 | +4:21.88 +23.55 | 85.6 +6.43 |
20. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 28:59.69 | +4:50.55 +28.67 | 84.2 +7.14 |
21. | -11 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 31:07.40 05:00.00 | +6:58.26 +2:07.71 | 78.5 +10.28 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Bartosz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:14.31 15:00.00 | +16:05.17 +9:06.91 | 60.7 +23.71 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 44:29.03 20:00.00 | +20:19.89 +4:14.72 | 54.9 +29.97 |