# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 44:35.92 | | 94.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LONN Joonas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:40.88 | +1:04.95 +1:04.95 | 91.8 +0.93 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:54.88 00:01.00 | +1:18.95 +14.00 | 91.3 +1.13 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | JIRON Fabian Audi 200 quattro GrpA | H/A | 46:40.23 | +2:04.31 +45.35 | 89.9 +1.78 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | RITTER Rene Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 46:55.18 | +2:19.26 +14.95 | 89.4 +1.99 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DUENKER Colin Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 47:09.93 | +2:34.01 +14.75 | 88.9 +2.20 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FOLTA Maciej Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 47:20.76 | +2:44.84 +10.83 | 88.6 +2.36 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | REITER MAX Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 47:47.20 | +3:11.28 +26.44 | 87.8 +2.74 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | hebbi Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 48:09.21 | +3:33.29 +22.01 | 87.1 +3.05 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BRUHY Frank VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 48:20.49 | +3:44.57 +11.28 | 86.8 +3.21 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 48:21.57 | +3:45.65 +1.08 | 86.7 +3.23 |
12. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Marcel Zarda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 48:43.77 | +4:07.85 +22.20 | 86.1 +3.55 |
13. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 48:54.26 | +4:18.33 +10.49 | 85.8 +3.70 |
14. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BENITEZ echedei Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 48:57.77 | +4:21.85 +3.51 | 85.7 +3.75 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Audi 200 quattro GrpA | H/A | 49:02.34 | +4:26.42 +4.57 | 85.5 +3.81 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SIDOROV Pavel Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 49:09.24 | +4:33.32 +6.90 | 85.3 +3.91 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 49:13.12 | +4:37.20 +3.88 | 85.2 +3.97 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LOPEZ Martin Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 49:42.33 01:00.00 | +5:06.41 +29.21 | 84.4 +4.38 |
19. | +1 | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | JONAITIS Jonis Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 50:06.38 | +5:30.46 +24.05 | 83.7 +4.73 |
20. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 50:10.46 | +5:34.54 +4.08 | 83.6 +4.79 |
21. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 50:13.03 | +5:37.11 +2.57 | 83.5 +4.82 |
22. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | KAZMIERZAK Alex Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 50:14.40 | +5:38.48 +1.37 | 83.5 +4.84 |
23. | +1 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YUKI Mikan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:23.41 | +5:47.49 +9.01 | 83.2 +4.97 |
24. | -5 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:28.23 00:10.00 | +5:52.31 +4.82 | 83.1 +5.04 |
25. | +1 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 50:52.36 | +6:16.44 +24.13 | 82.4 +5.39 |
26. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LAAHANEN Janne Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 50:56.02 | +6:20.10 +3.66 | 82.3 +5.44 |
27. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Thunderace Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 51:15.35 | +6:39.43 +19.32 | 81.8 +5.71 |
28. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 51:36.03 | +7:00.11 +20.68 | 81.3 +6.01 |
29. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LOPEZ LOZANO Adrian Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 51:54.91 | +7:18.99 +18.88 | 80.8 +6.28 |
30. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 52:36.83 | +8:00.91 +41.92 | 79.7 +6.88 |
31. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 53:30.66 | +8:54.74 +53.83 | 78.4 +7.65 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | tsuyo-555 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 53:38.08 | +9:02.16 +7.42 | 78.2 +7.76 |
33. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 53:39.83 | +9:03.91 +1.75 | 78.2 +7.78 |
34. | +1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | KULIKAUSKAS Robertas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 53:49.72 | +9:13.79 +9.89 | 77.9 +7.92 |
35. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WAGNER Roland Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 56:33.54 | +11:57.62 +2:43.82 | 74.2 +10.27 |