# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 38:57.73 | | 93.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Tiziano Landi Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 40:16.10 | +1:18.36 +1:18.36 | 90.1 +1.30 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Marcel Zarda Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:48.87 | +1:51.13 +32.77 | 88.9 +1.84 |
4. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ZUAZNABAR Oihan BMW M3 E30 GrpA | H/A | 41:22.25 | +2:24.51 +33.38 | 87.7 +2.39 |
5. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel BMW M3 E30 GrpA | H/A | 41:30.17 | +2:32.43 +7.92 | 87.5 +2.52 |
6. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 41:48.54 | +2:50.80 +18.37 | 86.8 +2.82 |
7. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SIMKO Stanislav Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 41:56.48 | +2:58.75 +7.95 | 86.5 +2.95 |
8. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 42:24.53 | +3:26.79 +28.04 | 85.6 +3.42 |
9. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SANCHEZ Viti Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 42:25.04 | +3:27.30 +0.51 | 85.6 +3.43 |
10. | -2 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Hirozuka Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 42:30.83 | +3:33.09 +5.79 | 85.4 +3.52 |
11. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 42:34.42 | +3:36.68 +3.59 | 85.3 +3.58 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BORTZ Stefan Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 42:34.73 | +3:37.00 +0.32 | 85.3 +3.59 |
13. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Miguel Lopez Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 42:42.84 | +3:45.10 +8.10 | 85.0 +3.72 |
14. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 42:45.69 | +3:47.95 +2.85 | 84.9 +3.77 |
15. | -2 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 42:57.69 | +3:59.96 +12.01 | 84.5 +3.97 |
16. | +4 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maier.Maximilian Audi 200 quattro GrpA | H/A | 43:32.56 | +4:34.82 +34.86 | 83.4 +4.54 |
17. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Daniel Areosa VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 43:36.98 | +4:39.24 +4.42 | 83.2 +4.62 |
18. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FOLTA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 44:14.80 00:30.00 | +5:17.06 +37.82 | 82.0 +5.24 |
19. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 44:15.91 | +5:18.17 +1.11 | 82.0 +5.26 |
20. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 44:23.39 | +5:25.64 +7.48 | 81.8 +5.38 |
21. | +5 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:01.49 | +6:03.75 +38.10 | 80.6 +6.01 |
22. | -6 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:02.04 | +6:04.30 +0.55 | 80.6 +6.02 |
23. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:14.85 | +6:17.11 +12.81 | 80.2 +6.23 |
24. | +3 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | tsuyo-555 Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 48:33.61 | +9:35.87 +3:18.76 | 74.8 +9.52 |