# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 36:18.94 | | 101.8   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 36:59.55 | +40.61 +40.61 | 99.9 +0.66 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 37:09.44 | +50.51 +9.90 | 99.5 +0.82 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 37:34.90 | +1:15.95 +25.45 | 98.3 +1.23 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KARIMAA Joona Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:37.39 | +1:18.45 +2.49 | 98.2 +1.27 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUGAJSKI Marcin Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 37:45.28 | +1:26.34 +7.89 | 97.9 +1.40 |
7. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Miguel Lopez Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 38:08.53 | +1:49.59 +23.25 | 96.9 +1.78 |
8. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 38:15.69 | +1:56.76 +7.17 | 96.6 +1.90 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ORTEGA Antonio Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 38:28.33 | +2:09.38 +12.63 | 96.1 +2.10 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 38:57.51 | +2:38.57 +29.18 | 94.9 +2.57 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 39:21.98 | +3:03.04 +24.47 | 93.9 +2.97 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Marcel Zarda Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 39:34.58 | +3:15.64 +12.60 | 93.4 +3.18 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Hirozuka Audi 200 quattro GrpA | H/A | 39:44.10 | +3:25.16 +9.52 | 93.0 +3.33 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 39:56.46 | +3:37.52 +12.36 | 92.5 +3.53 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NYVLT Karel VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 40:07.46 | +3:48.53 +11.01 | 92.1 +3.71 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROMANENKO Aleksandr Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 40:20.81 | +4:01.87 +13.34 | 91.6 +3.93 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:23.98 | +4:05.04 +3.17 | 91.5 +3.98 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | FlintEastwood Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:41.12 | +4:22.18 +17.14 | 90.8 +4.26 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 41:00.13 00:15.00 | +4:41.19 +19.01 | 90.1 +4.56 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DECKER Max Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 41:06.13 | +4:47.19 +6.00 | 89.9 +4.66 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Woifeh Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 41:09.06 | +4:50.12 +2.93 | 89.8 +4.71 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 41:21.16 | +5:02.22 +12.10 | 89.4 +4.91 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 41:23.58 | +5:04.64 +2.42 | 89.3 +4.95 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Su_Ken Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 41:34.28 00:15.00 | +5:15.33 +10.70 | 88.9 +5.12 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 41:49.01 | +5:30.07 +14.73 | 88.4 +5.36 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Daniel Areosa VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 41:57.50 | +5:38.56 +8.49 | 88.1 +5.50 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 42:23.73 | +6:04.80 +26.24 | 87.2 +5.92 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Switzerland Switzerland](images/flgs/CH.gif) | Donze Markus Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 43:10.87 | +6:51.93 +47.13 | 85.6 +6.69 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WAGNER Roland Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 43:43.49 | +7:24.55 +32.61 | 84.5 +7.22 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Thunderace Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 44:04.91 | +7:45.97 +21.42 | 83.8 +7.56 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ALMENA Jose Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 45:32.10 | +9:13.16 +1:27.19 | 81.2 +8.98 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SCHORN Juergen Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 47:40.78 | +11:21.84 +2:08.68 | 77.5 +11.07 |