|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRISANDA Luky Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 05:20.84 | | 79.7   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 05:24.87 | +4.03 +4.03 | 78.7 +0.57 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 05:33.23 | +12.39 +8.35 | 76.7 +1.74 | 4. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KALININ Denis Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 05:33.75 | +12.91 +0.52 | 76.6 +1.82 | 5. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 05:36.81 | +15.97 +3.06 | 75.9 +2.25 | 6. | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Rinkevicius Rytis Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:45.26 | +1:24.42 +1:08.45 | 63.1 +11.89 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 07:03.67 | +1:42.83 +18.41 | 60.3 +14.48 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUBOWICZ Marcin Toyota Supra MA70 3.0i GrpA | H/A | 08:07.26 | +2:46.42 +1:03.59 | 52.5 +23.44 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +3 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRISANDA Luky Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 09:54.27 | | 77.5   | 2. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 09:58.45 | +4.18 +4.18 | 77.0 +0.33 | 3. | +4 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KALININ Denis Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 10:10.51 | +16.25 +12.07 | 75.5 +1.27 | 4. | +4 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 10:16.17 | +21.90 +5.66 | 74.8 +1.71 | 5. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 10:16.59 | +22.32 +0.42 | 74.7 +1.74 | 6. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 11:32.57 | +1:38.30 +1:15.98 | 66.5 +7.68 | 7. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUBOWICZ Marcin Toyota Supra MA70 3.0i GrpA | H/A | 13:06.34 | +3:12.07 +1:33.77 | 58.6 +15.01 | 8. | +4 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Rinkevicius Rytis Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 16:12.98 05:00.00 | +6:18.71 +3:06.63 | 47.4 +29.59 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KRISANDA Luky | Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | Slicky | 01:49.79 | 03:35.99 | 05:20.84 | | MASARYK Vladimír | Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | Slicky | +00:04.06 | +00:04.76 | +00:04.03 | | TOMECEK Josef | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Slicky | +00:04.37 | +00:08.82 | +00:12.38 | | KALININ Denis | Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | Slicky | +00:06.14 | +00:09.80 | +00:12.91 | | SALOMO Marco | Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | Slicky | +00:06.03 | +00:09.86 | +00:15.96 | | Rinkevicius Rytis | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Slicky | +00:09.90 | +01:01.58 | +01:24.42 | | WACH Tomek | BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | Slicky | +00:07.31 | +00:11.49 | +01:42.82 | | KUBOWICZ Marcin | Toyota Supra MA70 3.0i GrpA | H/A | Slicky | +01:22.60 | +02:09.79 | +02:46.41 | | PERSEIN Danny | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Slicky | +00:06.20 | --:--:-- | --:--:-- | | DUDA Marek | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Slicky | +00:02.72 | +00:04.60 | --:--:-- | | Marcin Simiński | Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | Slicky | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | BOKOV Sergey | Opel Kadett-E GSi 16V GrpA | H/A | Slicky | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|