# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | Clem_L Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 18:39.50 | | 96.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 19:18.54 | +39.04 +39.04 | 92.9 +1.31 |
3. | +1 | ![Andorra Andorra](images/flgs/AD.gif) | CANALETA David Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 19:32.17 | +52.67 +13.63 | 91.8 +1.76 |
4. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Boris Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 19:37.58 | +58.08 +5.41 | 91.4 +1.94 |
5. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Stranger_71 VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 20:05.15 | +1:25.65 +27.57 | 89.3 +2.86 |
6. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUTEJ Radek BMW M3 E30 GrpA | H/A | 21:07.11 | +2:27.62 +1:01.97 | 84.9 +4.94 |
7. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SOWA Marek Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 22:23.08 | +3:43.58 +1:15.95 | 80.1 +7.48 |
8. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | EIZAGIRRE Borja BMW M3 E30 GrpA | H/A | 23:48.61 05:20.00 | +5:09.11 +1:25.53 | 75.3 +10.34 |
9. | -6 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Madula Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 24:02.16 05:00.00 | +5:22.66 +13.55 | 74.6 +10.79 |
10. | +1 | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | havana6901 Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 24:48.41 | +6:08.91 +46.25 | 72.3 +12.34 |
11. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JONASEK Matej Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 25:47.14 05:00.00 | +7:07.64 +58.73 | 69.6 +14.30 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Andorra Andorra](images/flgs/AD.gif) | JIMENEZ David Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 28:34.24 10:00.00 | +9:54.74 +2:47.10 | 62.8 +19.89 |
13. | +1 | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | PHLYPO Jochen BMW M3 E30 GrpA | H/A | 29:06.87 10:00.00 | +10:27.37 +32.63 | 61.6 +20.98 |
14. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ddi9689 Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 29:36.86 10:00.00 | +10:57.36 +29.99 | 60.6 +21.99 |
15. | +2 | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | BRANDALAC Arthur Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 33:15.01 15:00.00 | +14:35.51 +3:38.15 | 54.0 +29.28 |
16. | +2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | LEMOS Fernando Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 33:21.01 15:00.00 | +14:41.51 +6.00 | 53.8 +29.48 |
17. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PISKA Filip I Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:23.57 15:00.00 | +14:44.07 +2.56 | 53.7 +29.57 |
18. | +2 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | DAVANZO Demetrio Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 33:40.61 15:00.00 | +15:01.11 +17.04 | 53.3 +30.14 |
19. | +2 | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | Maskou Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:46.59 15:15.00 | +15:07.09 +5.98 | 53.1 +30.34 |
20. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FUNIACKI Tytus VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 33:47.45 13:10.00 | +15:07.95 +0.86 | 53.1 +30.37 |
21. | +2 | ![Andorra Andorra](images/flgs/AD.gif) | QuelLombarte Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 33:51.16 15:00.00 | +15:11.66 +3.71 | 53.0 +30.49 |
22. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SAINZ David Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 33:51.27 15:20.00 | +15:11.77 +0.11 | 53.0 +30.49 |
23. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PARCHANSKI Grzegorz BMW M3 E30 GrpA | H/A | 33:55.45 15:00.00 | +15:15.95 +4.18 | 52.9 +30.63 |
24. | +2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Rodrigues Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 36:32.85 17:15.00 | +17:53.34 +2:37.40 | 49.1 +35.90 |
25. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SALGADO Ruben Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 40:14.26 22:05.00 | +21:34.76 +3:41.41 | 44.6 +43.30 |
26. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Damian Skupień BMW M3 E30 GrpA | H/A | 40:29.26 22:20.00 | +21:49.76 +15.00 | 44.3 +43.80 |