# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 38:32.46 | | 101.8   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 39:13.94 | +41.48 +41.48 | 100.0 +0.63 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 39:24.50 | +52.03 +10.55 | 99.6 +0.80 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 39:49.64 | +1:17.17 +25.14 | 98.5 +1.18 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KARIMAA Joona Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 39:51.19 | +1:18.72 +1.55 | 98.5 +1.20 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUGAJSKI Marcin Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 40:04.85 | +1:32.38 +13.66 | 97.9 +1.41 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Miguel Lopez Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 40:26.76 | +1:54.29 +21.91 | 97.0 +1.75 |
8. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ORTEGA Antonio Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:46.17 | +2:13.69 +19.41 | 96.2 +2.04 |
9. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 40:46.65 | +2:14.18 +0.48 | 96.2 +2.05 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 41:25.04 | +2:52.57 +38.39 | 94.7 +2.64 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 41:53.02 | +3:20.55 +27.98 | 93.7 +3.07 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Marcel Zarda Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 42:00.38 | +3:27.91 +7.36 | 93.4 +3.18 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Hirozuka Audi 200 quattro GrpA | H/A | 42:10.69 | +3:38.23 +10.32 | 93.0 +3.34 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 42:26.09 | +3:53.62 +15.39 | 92.5 +3.57 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NYVLT Karel VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 42:35.73 | +4:03.27 +9.65 | 92.1 +3.72 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROMANENKO Aleksandr Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 42:48.92 | +4:16.45 +13.19 | 91.6 +3.92 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 42:58.34 | +4:25.87 +9.41 | 91.3 +4.07 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | FlintEastwood Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 43:17.23 | +4:44.76 +18.89 | 90.7 +4.35 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 43:30.94 00:15.00 | +4:58.48 +13.72 | 90.2 +4.56 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DECKER Max Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 43:35.73 | +5:03.26 +4.78 | 90.0 +4.64 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Woifeh Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 43:36.58 | +5:04.11 +0.85 | 90.0 +4.65 |
22. | +2 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Su_Ken Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 43:59.87 00:15.00 | +5:27.39 +23.29 | 89.2 +5.01 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 44:05.75 | +5:33.28 +5.88 | 89.0 +5.10 |
24. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 44:08.22 | +5:35.75 +2.47 | 88.9 +5.13 |
25. | -3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 44:14.13 | +5:41.66 +5.91 | 88.7 +5.22 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Daniel Areosa VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 44:29.05 | +5:56.58 +14.92 | 88.2 +5.45 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 45:01.32 | +6:28.85 +32.27 | 87.2 +5.95 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Switzerland Switzerland](images/flgs/CH.gif) | Donze Markus Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:57.19 | +7:24.72 +55.87 | 85.4 +6.80 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WAGNER Roland Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 46:22.71 | +7:50.24 +25.52 | 84.6 +7.19 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Thunderace Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 46:57.55 | +8:25.08 +34.84 | 83.6 +7.72 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ALMENA Jose Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 48:17.86 | +9:45.39 +1:20.31 | 81.2 +8.95 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SCHORN Juergen Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 50:49.21 | +12:16.74 +2:31.35 | 77.2 +11.27 |