# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KORZENIOWSKI Benek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 55:54.41 | | 89.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PUHAKKA Ossian Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 56:14.65 | +20.23 +20.23 | 89.4 +0.24 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:30.59 | +36.18 +15.94 | 89.0 +0.43 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:51.91 | +57.50 +21.32 | 88.4 +0.69 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:24.99 | +1:30.58 +33.08 | 87.6 +1.08 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAJZAR Slawomir Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:57.73 | +2:03.32 +32.74 | 86.7 +1.47 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BEZSTAROSTI Jiri Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 58:18.93 | +2:24.52 +21.20 | 86.2 +1.72 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 58:25.78 | +2:31.37 +6.85 | 86.1 +1.81 |
9. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KARIMAA Joona Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 58:52.28 | +2:57.87 +26.50 | 85.4 +2.12 |
10. | -1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PELTOLA Sami Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 59:03.40 | +3:08.99 +11.12 | 85.1 +2.26 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | BORGACCINO Igor Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 60:07.95 | +4:13.54 +1:04.55 | 83.6 +3.03 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | KALVIK Henri Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 60:35.88 | +4:41.47 +27.93 | 83.0 +3.36 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARUS Christer Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 61:01.71 | +5:07.30 +25.83 | 82.4 +3.67 |
14. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 63:57.20 | +8:02.79 +2:55.49 | 78.6 +5.76 |
15. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JULÍNEK Martin Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 64:15.89 | +8:21.48 +18.69 | 78.2 +5.98 |
16. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SNAJDR Jakub Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 64:39.48 | +8:45.07 +23.59 | 77.8 +6.27 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Pavel Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 65:11.40 | +9:16.99 +31.92 | 77.1 +6.65 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUBSKY Frantisek Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 66:51.26 | +10:56.85 +1:39.86 | 75.2 +7.84 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 67:22.86 | +11:28.45 +31.60 | 74.6 +8.22 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 67:50.09 | +11:55.68 +27.23 | 74.1 +8.54 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BRODZICKI Jakub Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 76:50.37 20:00.00 | +20:55.96 +9:00.28 | 65.4 +14.99 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 78:29.34 20:00.00 | +22:34.93 +1:38.97 | 64.1 +16.17 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NYVLT Karel Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 81:17.17 20:00.00 | +25:22.76 +2:47.83 | 61.9 +18.17 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TOKOLY Vladimir Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 82:25.42 25:00.00 | +26:31.01 +1:08.25 | 61.0 +18.99 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VELE Mirek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 90:40.58 30:00.00 | +34:46.17 +8:15.16 | 55.4 +24.89 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BENITEZ echedei Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 95:59.78 40:00.00 | +40:05.37 +5:19.20 | 52.4 +28.70 |