# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 30:08.35 | | 91.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 30:43.72 | +35.36 +35.36 | 89.2 +0.77 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 31:47.15 | +1:38.80 +1:03.43 | 86.3 +2.16 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:02.28 | +1:53.93 +15.13 | 85.6 +2.49 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:12.85 | +2:04.50 +10.57 | 85.1 +2.72 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Bartosz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:13.80 | +2:05.45 +0.95 | 85.1 +2.75 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 32:28.82 | +2:20.47 +15.02 | 84.4 +3.07 |
8. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:41.32 | +2:32.97 +12.50 | 83.9 +3.35 |
9. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:43.16 00:20.00 | +2:34.81 +1.84 | 83.8 +3.39 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Bak Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:47.81 | +2:39.46 +4.65 | 83.6 +3.49 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:16.24 | +3:07.89 +28.43 | 82.4 +4.11 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 33:29.57 | +3:21.22 +13.33 | 81.9 +4.40 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:45.06 | +3:36.71 +15.49 | 81.2 +4.74 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | BLEZARD Nikki Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 33:58.96 | +3:50.61 +13.90 | 80.7 +5.05 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 34:25.06 | +4:16.70 +26.10 | 79.7 +5.62 |
16. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALANKO Riku Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 36:46.44 | +6:38.10 +2:21.38 | 74.6 +8.71 |
17. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:29.07 07:10.00 | +10:20.72 +3:42.62 | 67.7 +13.58 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Kanada Kanada](images/flgs/CA.gif) | BOUCHARD Daniel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:01.85 15:00.00 | +19:53.50 +9:32.78 | 54.8 +26.12 |
19. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 58:32.59 25:00.00 | +28:24.24 +8:30.74 | 46.8 +37.29 |
20. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 60:41.68 30:00.00 | +30:33.33 +2:09.09 | 45.2 +40.12 |
21. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 61:22.33 30:00.00 | +31:13.98 +40.65 | 44.7 +41.01 |
22. | -3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 61:44.01 30:00.00 | +31:35.66 +21.68 | 44.4 +41.48 |
23. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 62:21.26 30:10.00 | +32:12.91 +37.25 | 44.0 +42.30 |
24. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 65:32.61 35:00.00 | +35:24.26 +3:11.35 | 41.8 +46.48 |
25. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 66:47.35 35:00.00 | +36:39.00 +1:14.73 | 41.1 +48.12 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIEDZIAK Ireneusz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 71:00.68 40:00.00 | +40:52.33 +4:13.33 | 38.6 +53.66 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 71:54.38 40:00.00 | +41:46.03 +53.70 | 38.1 +54.84 |