|
Shakedown 40. Barum Czech Rally Zlín 2010
Náročná rallye se vrací zpět v čase. 9. podnik IRC 2010. Období libozvučných atmosférických mootrů vozů S2000, které bojovali s produkčními vozy Mitsubishi Lancer Evo IX. Kdo vyhraje nejnáročnější podnik IRC ve virtuálním světě?
17.7.2023 14:26 - 20.7.2023 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Shakedown Výpis pro třídu (skupinu): H/A povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, průzračno, jasno 3.2 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PRIKRYL Martin Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 02:24.79 | | 79.6   | 2. | | TOMECEK Libor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 02:26.32 | +1.53 +1.53 | 78.7 +0.48 | 3. | | MARYSKO Tony Citroen Xsara Kit Car | H/A | 02:28.99 | +4.20 +2.67 | 77.3 +1.31 | 4. | | TOMECEK Josef Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 02:44.97 | +20.17 +15.97 | 69.8 +6.30 | 5. | | SERY Jakub Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 05:24.79 03:00.00 | +3:00.00 +2:39.83 | 35.5 +56.25 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | TOMECEK Libor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 07:29.36 | | 76.9   | 2. | | | PRIKRYL Martin Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 07:38.14 | +8.77 +8.77 | 75.4 +0.91 | 3. | | | MARYSKO Tony Citroen Xsara Kit Car | H/A | 08:09.64 | +40.29 +31.50 | 70.6 +4.20 | 4. | | | TOMECEK Josef Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 08:31.80 | +1:02.45 +22.16 | 67.5 +6.51 | 5. | | | SERY Jakub Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 11:13.30 03:00.00 | +3:43.94 +2:41.49 | 51.3 +23.33 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|