|
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 04:01.80 | | 86.4   | 2. |  | SZTWIERTNIA Jan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 04:13.14 | +11.34 +11.34 | 82.5 +1.96 | 3. |  | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 04:16.74 | +14.94 +3.60 | 81.3 +2.58 | 4. |  | MIGDAL Tomasz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 04:18.84 | +17.04 +2.10 | 80.7 +2.94 | 5. |  | OGRODZKI Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 04:22.36 | +20.56 +3.51 | 79.6 +3.54 | 6. |  | BERNARDINI Roberto Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 04:26.29 | +24.49 +3.93 | 78.4 +4.22 | 7. |  | MAJKA Rafal Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 09:01.80 05:00.00 | +5:00.00 +4:35.51 | 38.5 +51.72 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 |  | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 29:19.43 | | 86.3   | 2. | +1 |  | SZTWIERTNIA Jan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 29:48.51 | +29.08 +29.08 | 84.9 +0.69 | 3. | +1 |  | MIGDAL Tomasz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 30:24.89 | +1:05.45 +36.38 | 83.2 +1.55 | 4. | +1 |  | OGRODZKI Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 30:52.51 | +1:33.08 +27.62 | 82.0 +2.21 | 5. | +1 |  | BERNARDINI Roberto Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 34:19.35 | +4:59.92 +3:26.84 | 73.8 +7.11 | 6. | -5 |  | MAJKA Rafal Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 34:19.36 05:00.00 | +4:59.93 +0.01 | 73.8 +7.11 | 7. |  |  | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 36:24.73 05:00.00 | +7:05.30 +2:05.37 | 69.5 +10.08 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|