|
|
|
| PředchozíNa RZ 24 | Po RZ 24 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | STOLFA Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 08:31.75 | | 57.7   | 2. | | VALENTA Frantisek Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 08:40.20 | +8.44 +8.44 | 56.7 +1.03 | 3. | | MASARYK Vladimír Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 08:43.30 | +11.55 +3.10 | 56.4 +1.41 | 4. | | DUJKA Roman Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 08:45.85 | +14.10 +2.54 | 56.1 +1.72 | 5. | | CONKA Robert Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 08:57.49 | +25.74 +11.64 | 54.9 +3.14 | 6. | | ZELIK Jiri Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 08:59.39 | +27.64 +1.90 | 54.7 +3.37 | 7. | | BIDA Zdenek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 09:49.26 | +1:17.51 +49.87 | 50.1 +9.45 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | STOLFA Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 126:40.04 | | 81.3   | 2. | | | VALENTA Frantisek Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 128:27.80 | +1:47.76 +1:47.76 | 80.1 +0.63 | 3. | +1 | | MASARYK Vladimír Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 132:28.76 | +5:48.72 +4:00.96 | 77.7 +2.03 | 4. | -1 | | CONKA Robert Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 132:42.22 | +6:02.18 +13.46 | 77.6 +2.11 | 5. | | | ZELIK Jiri Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 133:42.55 | +7:02.51 +1:00.33 | 77.0 +2.46 | 6. | | | DUJKA Roman Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 138:13.58 05:00.00 | +11:33.54 +4:31.02 | 74.5 +4.04 | 7. | | | BIDA Zdenek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 144:11.35 00:25.00 | +17:31.31 +5:57.77 | 71.4 +6.13 |
|
Sledovat turnaj živě
Nominace do poháru
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|