|
|
|
| PředchozíNa RZ 14 | Po RZ 14 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SZKUTA Mateusz Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 02:22.40 | | 126.4   | 2. | | SOLCZYNSKI Hubert Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 02:23.36 | +0.97 +0.97 | 125.6 +0.19 | 3. | | ZAWISZA Maciej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 02:23.94 | +1.54 +0.56 | 125.1 +0.31 | 4. | | CZUPICH Piotr Audi 200 quattro GrpA | H/A | 02:25.23 | +2.84 +1.29 | 123.9 +0.57 | 5. | | HAUPT Adam Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 02:35.01 00:10.00 | +12.61 +9.77 | 116.1 +2.52 | 6. | | LECKI Ariel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:09.19 | +46.79 +34.18 | 95.1 +9.36 | 7. | | BANASZEK Piotrek VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 07:22.40 05:00.00 | +5:00.00 +4:13.21 | 40.7 +60.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | ZAWISZA Maciej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 56:05.49 | | 100.1   | 2. | | | CZUPICH Piotr Audi 200 quattro GrpA | H/A | 65:12.20 10:00.00 | +9:06.71 +9:06.71 | 86.1 +5.84 | 3. | | | HAUPT Adam Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 76:30.88 20:10.00 | +20:25.39 +11:18.68 | 73.4 +13.09 | 4. | | | SZKUTA Mateusz Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 87:21.82 30:10.00 | +31:16.33 +10:50.94 | 64.3 +20.05 | 5. | | | LECKI Ariel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 90:15.47 35:00.00 | +34:09.98 +2:53.65 | 62.2 +21.90 | 6. | +1 | | SOLCZYNSKI Hubert Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 100:39.91 45:00.00 | +44:34.42 +10:24.44 | 55.8 +28.57 | 7. | -1 | | BANASZEK Piotrek VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 105:22.94 50:00.00 | +49:17.45 +4:43.02 | 53.3 +31.60 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|