|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | berni Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 06:55.34 | | 82.3   | 2. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | HILLSTROM Roger RR Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 06:59.19 | +3.85 +3.85 | 81.6 +0.41 | 3. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | kalle kronkvist RR Opel Kadett C GTE Grp4 | H/4 | 07:00.29 | +4.95 +1.10 | 81.4 +0.52 | 4. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | BERGQVIST Tony RR Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 07:08.09 | +12.75 +7.80 | 79.9 +1.34 | 5. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 09:00.70 | +2:05.36 +1:52.61 | 63.3 +13.20 | 6. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 11:55.34 05:00.00 | +5:00.00 +2:54.64 | 47.8 +31.58 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | berni Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 06:55.34 | | 82.3   | 2. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | HILLSTROM Roger RR Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 06:59.19 | +3.85 +3.85 | 81.6 +0.41 | 3. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | kalle kronkvist RR Opel Kadett C GTE Grp4 | H/4 | 07:00.29 | +4.95 +1.10 | 81.4 +0.52 | 4. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | BERGQVIST Tony RR Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 07:08.09 | +12.75 +7.80 | 79.9 +1.34 | 5. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 09:00.70 | +2:05.36 +1:52.61 | 63.3 +13.20 | 6. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 11:55.34 05:00.00 | +5:00.00 +2:54.64 | 47.8 +31.58 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|