# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 24:57.98 | | 88.0   |
2. | -1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ERIKSSON Kim Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 25:01.89 | +3.91 +3.91 | 87.7 +0.11 |
3. | +1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | SIMSON Gabriel Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 25:43.69 | +45.71 +41.80 | 85.4 +1.25 |
4. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | hebbi Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 25:53.10 | +55.12 +9.41 | 84.8 +1.51 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DUENKER Colin Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 25:56.22 | +58.24 +3.12 | 84.7 +1.59 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | VELLINKI Ville Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 26:08.68 | +1:10.70 +12.46 | 84.0 +1.93 |
7. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | KATHOL Lukas Audi quattro Grp4 | H/4 | 26:11.23 | +1:13.25 +2.54 | 83.9 +2.00 |
8. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LAAHANEN Janne Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 26:17.25 | +1:19.27 +6.02 | 83.5 +2.17 |
9. | -2 | ![Austria Austria](images/flgs/AT.gif) | Schwifto Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 26:30.03 | +1:32.05 +12.78 | 82.9 +2.52 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 26:57.33 | +1:59.35 +27.30 | 81.5 +3.26 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | MURPHY Jason Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 27:01.89 | +2:03.91 +4.55 | 81.2 +3.39 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TROANS Adrian Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 27:07.31 | +2:09.33 +5.42 | 81.0 +3.53 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maier.Maximilian Audi quattro Grp4 | H/4 | 27:28.00 | +2:30.02 +20.69 | 80.0 +4.10 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Lancia Stratos HF Grp4 | H/4 | 27:31.63 | +2:33.65 +3.63 | 79.8 +4.20 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | Joyeux Logan Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 27:39.99 | +2:42.01 +8.36 | 79.4 +4.43 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Kanada Kanada](images/flgs/CA.gif) | King Joe Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 28:10.51 | +3:12.53 +30.52 | 77.9 +5.26 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Lancia Stratos HF Grp4 | H/4 | 28:34.07 | +3:36.09 +23.56 | 76.9 +5.90 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 29:03.68 | +4:05.70 +29.61 | 75.6 +6.71 |
19. | +1 | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | DELFOSSE Maxime Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 29:11.30 | +4:13.32 +7.62 | 75.2 +6.92 |
20. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WALKIEWICZ Michal Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 29:28.83 | +4:30.85 +17.53 | 74.5 +7.40 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | NECHIPORUK Igor Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 29:39.33 | +4:41.35 +10.50 | 74.1 +7.69 |
22. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DARNEDDE Viktor Audi quattro Grp4 | H/4 | 30:08.60 | +5:10.62 +29.27 | 72.9 +8.49 |
23. | -1 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | TSAKNIAS Nikos Lancia Stratos HF Grp4 | H/4 | 30:09.52 | +5:11.54 +0.92 | 72.8 +8.51 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 34:17.87 | +9:19.89 +4:08.35 | 64.0 +15.30 |