|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KERONEN Onni Audi quattro Grp4 | H/4 | 03:40.61 00:33.00 | | 71.8   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FUNIACKI Tytus Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 04:00.09 00:33.00 | +19.48 +19.48 | 66.0 +4.43 | 3. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 Opel Kadett C GTE Grp4 | H/4 | 04:07.61 01:00.00 | +27.00 +7.52 | 64.0 +6.14 | = | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | VELLINKI Ville Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 04:07.61 01:00.00 | +27.00 +0.00 | 64.0 +6.14 | 5. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | SIPILA Atte Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 04:13.46 00:53.00 | +32.85 +5.85 | 62.5 +7.47 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KERONEN Onni Audi quattro Grp4 | H/4 | 12:22.45 00:33.00 | | 73.7   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | VELLINKI Ville Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 13:57.24 01:00.00 | +1:34.80 +1:34.80 | 65.4 +6.24 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FUNIACKI Tytus Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 14:13.64 01:33.00 | +1:51.19 +16.39 | 64.1 +7.32 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 Opel Kadett C GTE Grp4 | H/4 | 14:44.09 02:00.00 | +2:21.65 +30.45 | 61.9 +9.32 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | SIPILA Atte Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 16:02.51 00:53.00 | +3:40.06 +1:18.41 | 56.9 +14.48 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|