|
GB test
free for all
17.11.2011 13:31 - 23.11.2011 23:59 |
1234 |
RZ/SS 3 - Chirdonhead Výpis pro třídu (skupinu): H povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | QDASIEWICZ Yarecki Ford Escort Mk2 GrH | H | 03:34.39 | | 117.5   | 2. | | Fredrik Hedlund Volvo 242 LE | H | 03:36.17 | +1.78 +1.78 | 116.6 +0.25 | 3. | | JYLHÄ Aleksi Volvo 242 LE | H | 03:39.52 | +5.13 +3.35 | 114.8 +0.73 | 4. | | DNF Renault 5 GT Turbo | H | 03:50.11 | +15.72 +10.59 | 109.5 +2.25 | 5. | | KUNCL Karel Ford Escort Mk2 GrH | H | 04:27.03 | +52.65 +36.92 | 94.4 +7.52 | 6. | | SLANY Michal Renault 5 GT Turbo | H | 04:48.98 | +1:14.59 +21.95 | 87.2 +10.66 | 7. | | KLUSS Arvis BMW M3 e30 grH | H | 05:11.77 | +1:37.38 +22.78 | 80.8 +13.91 | 8. | | BICANS Ojars BMW M3 e30 grH | H | 08:34.39 05:00.00 | +5:00.00 +3:22.62 | 49.0 +42.86 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 | | Fredrik Hedlund Volvo 242 LE | H | 11:27.74 | | 103.1   | 2. | +3 | | JYLHÄ Aleksi Volvo 242 LE | H | 11:48.76 | +21.01 +21.01 | 100.1 +1.07 | 3. | +3 | | QDASIEWICZ Yarecki Ford Escort Mk2 GrH | H | 12:05.76 | +38.02 +17.01 | 97.7 +1.93 | 4. | -3 | | KUNCL Karel Ford Escort Mk2 GrH | H | 12:14.23 | +46.48 +8.46 | 96.6 +2.36 | 5. | -1 | | KLUSS Arvis BMW M3 e30 grH | H | 13:14.82 | +1:47.08 +1:00.60 | 89.2 +5.44 | 6. | +1 | | SLANY Michal Renault 5 GT Turbo | H | 14:27.07 | +2:59.32 +1:12.25 | 81.8 +9.10 | 7. | -5 | | BICANS Ojars BMW M3 e30 grH | H | 16:23.94 05:00.00 | +4:56.20 +1:56.88 | 72.1 +15.04 | 8. | +3 | | DNF Renault 5 GT Turbo | H | 17:42.50 05:00.00 | +6:14.75 +1:18.55 | 66.7 +19.02 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|