|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | bombus BMW M3 e30 grH | H | 04:12.76 | | 72.6   | 2. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 Ford Escort Mk2 GrH | H | 09:12.76 05:00.00 | +5:00.00 +5:00.00 | 33.2 +58.82 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan BMW M3 e30 grH | H | 09:12.76 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 33.2 +58.82 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LUDWIG Harald BMW M3 e30 grH | H | 09:12.76 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 33.2 +58.82 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVROVEC Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 09:12.76 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 33.2 +58.82 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | bombus BMW M3 e30 grH | H | 21:25.24 | | 84.6   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan BMW M3 e30 grH | H | 36:16.13 15:00.00 | +14:50.89 +14:50.89 | 50.0 +29.50 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 Ford Escort Mk2 GrH | H | 42:10.96 20:00.00 | +20:45.72 +5:54.83 | 43.0 +41.25 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LUDWIG Harald BMW M3 e30 grH | H | 46:16.13 25:00.00 | +24:50.89 +4:05.17 | 39.2 +49.37 | = | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVROVEC Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 46:16.13 25:00.00 | +24:50.89 +0.00 | 39.2 +49.37 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|