|
Your choice! II
ATTENTION! Change of tyres only on service!!
24.1.2009 7:09 - 30.1.2009 23:59 |
1234 |
RZ/SS 1 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): H povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | ARO Otto Volvo 242 LE | H | 03:15.16 | | 79.3   | 2. | | FRANCO Paulo Volvo 242 LE | H | 03:26.57 | +11.41 +11.41 | 74.9 +2.65 | 3. | | Mah Volvo 242 LE | H | 03:28.30 | +13.14 +1.73 | 74.3 +3.06 | 4. | | STUKULS Jurgis Volvo 242 LE | H | 03:57.56 | +42.40 +29.26 | 65.2 +9.86 | 5. | | Patrik_Engberg Volvo 242 LE | H | 04:35.62 | +1:20.45 +38.06 | 56.2 +18.71 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | ARO Otto Volvo 242 LE | H | 03:15.16 | | 79.3   | 2. | | FRANCO Paulo Volvo 242 LE | H | 03:26.57 | +11.41 +11.41 | 74.9 +2.65 | 3. | | Mah Volvo 242 LE | H | 03:28.30 | +13.14 +1.73 | 74.3 +3.06 | 4. | | STUKULS Jurgis Volvo 242 LE | H | 03:57.56 | +42.40 +29.26 | 65.2 +9.86 | 5. | | Patrik_Engberg Volvo 242 LE | H | 04:35.62 | +1:20.45 +38.06 | 56.2 +18.71 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
ARO Otto | Volvo 242 LE | H | Suchá šotolina | 01:04.12 | 01:55.26 | 03:15.16 | C | FRANCO Paulo | Volvo 242 LE | H | Suchá šotolina | +00:00.89 | +00:04.11 | +00:11.41 | | Mah | Volvo 242 LE | H | Suchá šotolina | +00:04.19 | +00:13.03 | +00:13.14 | | STUKULS Jurgis | Volvo 242 LE | H | Sníh | +00:12.93 | +00:28.85 | +00:42.40 | | Patrik_Engberg | Volvo 242 LE | H | Suchá šotolina | +00:03.27 | +00:08.07 | +01:20.45 | | CARVALHO Carlos | Volvo 242 LE | H | Suchá šotolina | -00:02.38 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|