Richard Burns Rally CZECH Mobile RBR CZECH   Richard Burns Rally CZECH
    Novinky •  Turnaje •  Fórum •  Download •  Dárcovství •  Odkazy Česky English


Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
 
Zaregistrovat

Turnaje
Seznam pohárů
Seznam turnajů
Seznam týmů
Seznam replayů
Odeslat replay
Odeslat výsledky
Jak začít
Seznam modifikací
Seznam tratí
Hledání

Online (0)

Online Chat

Pohár RBR-CUP 2024
1.Polsko KORALEWSKI Mateusz752
2.Česká republika STEINER Pavel736
3.Česká republika PAULAT Stepan678
4.Česká republika BURIÁNEK Tomáš615
5.Česká republika BUJACEK Martin579
6.Polsko KORZENIOWSKI Benek551

Pohár XRS
1.Česká republika BURIÁNEK Tomáš174
2.Česká republika VALENTA Lukas141
3.Česká republika VALERIAN Vaclav98
4.Česká republika BUJACEK Jakub86
5.Česká republika TOMECEK Libor83
6.Česká republika HRBACEK David71

Nové soubory
13.06.2024:
RZ Skalsko-Vinec
08.06.2024:
RZ Kaczyce
28.04.2024:
RZ Woliborz - Jodlownik + Reversed
18.04.2024:
RZ Witoszow - Zloty Las + reversed
24.03.2024:
NGP 7.3 Fyzika


Admins
Wally
Car admin
---
Developers
Wally
KORAL Vaclav



WRSMP 2011 - Rajd Orlen
4. Runda Wirtualnych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2011
15.6.2011 10:00 - 21.6.2011 23:59

Turnaj je zařazen do poháru WRSMP 2011 (Polish national championship 2011)
Pouze jezdci nominovaní týmem
1234567891011
RZ/SS 10 - Skepe
Výpis pro třídu (skupinu): H
povrch rozbitý a suchý, dobré podmínky, poledne, mlhavo, jasno
13.8 km
Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H 
 
PředchozíNa RZ 10DalšíPo RZ 10
#Jméno
Auto
TřídaČas
Penal.
Ods.
Ods.př.
km/h
s/km
1.Polsko
 R C
Mateusz Bielecki
BMW M3 e30 grH
H08:15.67 100.2
 
2.Polsko
 R C C
QDASIEWICZ Yarecki
Ford Escort Mk2 GrH
H08:17.63+1.96
+1.96
99.8
+0.14
3.Polsko
 C
MAKALOWSKI Marcin
BMW M3 e30 grH
H08:20.19+4.51
+2.56
99.3
+0.33
4.Polsko
 R C
MAZURKIEWICZ Martin
BMW M3 e30 grH
H08:27.55+11.88
+7.36
97.9
+0.86
5.Polsko
 C
GRZABA Piotr
BMW M3 e30 grH
H08:31.42+15.75
+3.87
97.1
+1.14
6.Polsko
 C
KUBICKI Pawel
Ford Escort Mk2 GrH
H08:41.00+25.33
+9.58
95.4
+1.84
7.Polsko
 C
RAJEWSKI Tomasz
BMW M3 e30 grH
H08:42.87+27.20
+1.87
95.0
+1.97
8.Polsko
 C
MALECKI Lukasz
Ford Escort Mk2 GrH
H09:06.09+50.42
+23.22
91.0
+3.65
9.Polsko
 
DUNAL Sylwester
BMW M3 e30 grH
H09:57.39+1:41.72
+51.30
83.2
+7.37
10.Polsko
 C
ZUKOWSKI Krzysztof
BMW M3 e30 grH
H11:15.67
03:00.00
+3:00.00
+1:18.28
73.5
+13.04
=Polsko
 C
BONCELA Damian
BMW M3 e30 grH
H11:15.67
03:00.00
+3:00.00
+0.00
73.5
+13.04
=Polsko
 C
Piotr Satala
Volvo 242 LE
H11:15.67
03:00.00
+3:00.00
+0.00
73.5
+13.04
=Polsko
 C
Rozniecki Lukasz
BMW M3 e30 grH
H11:15.67
03:00.00
+3:00.00
+0.00
73.5
+13.04
=Polsko
 C
Tomek Kaluscha
Ford Escort Mk2 GrH
H11:15.67
03:00.00
+3:00.00
+0.00
73.5
+13.04
=Polsko
 C
Mateusz Rucinski
BMW M3 e30 grH
H11:15.67
03:00.00
+3:00.00
+0.00
73.5
+13.04
#Jméno
Auto
TřídaČas
Penal.
Ods.
Ods.př.
km/h
s/km
1.equalPolsko
 C
Mateusz Bielecki
BMW M3 e30 grH
H56:50.80 93.9
 
2.equalPolsko
 C
QDASIEWICZ Yarecki
Ford Escort Mk2 GrH
H58:09.92+1:19.12
+1:19.12
91.8
+0.89
3.equalPolsko
 C
MAZURKIEWICZ Martin
BMW M3 e30 grH
H58:22.38+1:31.58
+12.46
91.5
+1.03
4.up+1Polsko
 C
GRZABA Piotr
BMW M3 e30 grH
H59:58.33+3:07.53
+1:35.95
89.0
+2.11
5.up+1Polsko
 C
MAKALOWSKI Marcin
BMW M3 e30 grH
H61:59.43
03:00.00
+5:08.63
+2:01.10
86.1
+3.47
6.down-2Polsko
 C
Piotr Satala
Volvo 242 LE
H62:29.89
06:00.00
+5:39.09
+30.46
85.4
+3.81
7.up+1Polsko
 C
MALECKI Lukasz
Ford Escort Mk2 GrH
H63:29.40+6:38.60
+59.51
84.1
+4.48
8.up+1Polsko
 C
RAJEWSKI Tomasz
BMW M3 e30 grH
H63:32.82+6:42.02
+3.42
84.0
+4.52
9.down-2Polsko
 
DUNAL Sylwester
BMW M3 e30 grH
H63:57.30+7:06.50
+24.48
83.5
+4.79
10.equalPolsko
 C
KUBICKI Pawel
Ford Escort Mk2 GrH
H65:08.31+8:17.51
+1:11.01
82.0
+5.59
11.equalPolsko
 C
Rozniecki Lukasz
BMW M3 e30 grH
H71:17.14
12:00.00
+14:26.34
+6:08.83
74.9
+9.73
12.equalPolsko
 C
Tomek Kaluscha
Ford Escort Mk2 GrH
H78:17.06
21:33.00
+21:26.26
+6:59.92
68.2
+14.45
13.equalPolsko
 C
BONCELA Damian
BMW M3 e30 grH
H81:54.05
19:20.00
+25:03.25
+3:36.99
65.2
+16.89
14.equalPolsko
 C
ZUKOWSKI Krzysztof
BMW M3 e30 grH
H85:13.39
30:00.00
+28:22.60
+3:19.35
62.7
+19.13
=equalPolsko
 C
Mateusz Rucinski
BMW M3 e30 grH
H85:13.39
30:00.00
+28:22.60
+0.00
62.7
+19.13


Sledovat turnaj živě


Nominace do poháru


PředchozíDalšíSchovej mezičasy
JménoAutoTřídaPneumatikyMezičas 1Mezičas 2Cíl
Polsko Mateusz BieleckiBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina02:43.7205:37.2808:15.67
Polsko QDASIEWICZ YareckiFord Escort Mk2 GrHHSuchá šotolina+00:05.87+00:03.67+00:01.96C 
Polsko MAKALOWSKI MarcinBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina+00:01.62+00:02.01+00:04.51
Polsko MAZURKIEWICZ MartinBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina+00:05.11+00:08.35+00:11.87
Polsko GRZABA PiotrBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina+00:10.59+00:13.75+00:15.75
Polsko KUBICKI PawelFord Escort Mk2 GrHHŠotolinová intermedia+00:12.33+00:16.55+00:25.33
Polsko RAJEWSKI TomaszBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina+00:08.18+00:22.99+00:27.19
Polsko MALECKI LukaszFord Escort Mk2 GrHHSuchá šotolina+00:21.96+00:35.52+00:50.41
Polsko DUNAL SylwesterBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina+00:14.22+01:25.49+01:41.71
Polsko Mateusz RucinskiBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina--:--:----:--:--+03:00.00
Polsko Piotr SatalaVolvo 242 LEHSuchá šotolina--:--:----:--:--+03:00.00
Polsko ZUKOWSKI KrzysztofBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina--:--:----:--:--+03:00.00
Polsko Tomek KaluschaFord Escort Mk2 GrHHSuchá šotolina--:--:----:--:--+03:00.00
Polsko BONCELA DamianBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina--:--:----:--:--+03:00.00
Polsko Rozniecki LukaszBMW M3 e30 grHHSuchá šotolina--:--:----:--:--+03:00.00







Události na serveru
13.06.2024:
Nová trať:
  • Skalsko - Vinec
28.04.2024:
Aktualizovaná trať:
  • Woliborz - Jodlownik

Nová trať:
  • Jodlownik - Woliborz
13.04.2024:
Nové tratě:
  • Witoszow - Zloty Las
  • Zloty Las - Witoszow
24.03.2024:
Aktualizovaná trať:
  • Halenkovice 2018
11.02.2024:
Nová trať:
  • Halenkovice 2018


Statistiky
Rekordy / Ranky




Anketa
Jak dlouho hrajete RBR?
1-2 měsíce
 
Hlasů: 11292 34.27%
6 měsíců
 
Hlasů: 3233 9.81%
1 rok
 
Hlasů: 3731 11.32%
2 roky
 
Hlasů: 3584 10.88%
3 roky
 
Hlasů: 3852 11.69%
Hned od vydání
 
Hlasů: 7254 22.02%



V anketě lze zadat pouze jeden hlas, ale nelze jej dodatečně měnit.