|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DNF Renault 5 GT Turbo | H | 04:20.08 | | 91.4   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Michal Renault 5 GT Turbo | H | 04:48.17 | +28.09 +28.09 | 82.5 +4.26 | 3. | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | BANKS Tom Ford Escort Mk2 GrH | H | 05:34.51 | +1:14.44 +46.35 | 71.0 +11.28 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROKITA Miroslaw Renault 5 GT Turbo | H | 07:20.08 03:00.00 | +3:00.00 +1:45.56 | 54.0 +27.27 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DNF Renault 5 GT Turbo | H | 08:17.23 | | 83.3   | 2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Michal Renault 5 GT Turbo | H | 08:20.29 | +3.06 +3.06 | 82.8 +0.27 | 3. | -1 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | BANKS Tom Ford Escort Mk2 GrH | H | 08:48.68 | +31.44 +28.39 | 78.3 +2.73 | 4. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROKITA Miroslaw Renault 5 GT Turbo | H | 13:29.31 06:00.00 | +5:12.07 +4:40.63 | 51.2 +27.14 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
DNF | Renault 5 GT Turbo | H | Suchá šotolina | 01:37.95 | 03:13.28 | 04:20.08 | C | REZNICEK Michal | Renault 5 GT Turbo | H | Suchá šotolina | +00:09.12 | +00:22.35 | +00:28.09 | | BANKS Tom | Ford Escort Mk2 GrH | H | Suchá šotolina | +00:08.40 | +01:14.10 | +01:14.43 | C | ROKITA Miroslaw | Renault 5 GT Turbo | H | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +03:00.00 | | Kerdo Jogi | BMW M3 e30 grH | H | Suchá šotolina | +00:06.75 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|