|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KUUSINEN Teemu Ford Escort Mk2 GrH | H | 03:07.90 | | 136.0   | 2. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Fredrik Hedlund Volvo 242 LE | H | 03:09.19 | +1.29 +1.29 | 135.1 +0.18 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRENEK Alex BMW M3 e30 grH | H | 08:07.90 05:00.00 | +5:00.00 +4:58.70 | 52.4 +42.25 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 BMW M3 e30 grH | H | 08:07.90 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 52.4 +42.25 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Renault 5 GT Turbo | H | 08:07.90 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 52.4 +42.25 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Fredrik Hedlund Volvo 242 LE | H | 05:14.54 | | 138.5   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KUUSINEN Teemu Ford Escort Mk2 GrH | H | 05:17.00 | +2.46 +2.46 | 137.4 +0.20 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRENEK Alex BMW M3 e30 grH | H | 11:00.57 05:00.00 | +5:46.03 +5:43.57 | 65.9 +28.60 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 BMW M3 e30 grH | H | 15:13.26 10:00.00 | +9:58.71 +4:12.69 | 47.7 +49.48 | = | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Renault 5 GT Turbo | H | 15:13.26 10:00.00 | +9:58.71 +0.00 | 47.7 +49.48 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|