|
H
Drifting
19.8.2011 10:54 - 25.8.2011 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - ROC 2008 Výpis pro třídu (skupinu): H povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | STIGH Mattias RR BMW M3 e30 grH | H | 17:48.31 | | 81.9   | 2. | | | BUCZKOWSKI Tomasz Renault 5 GT Turbo | H | 17:53.88 | +5.57 +5.57 | 81.5 +0.23 | 3. | +2 | | SUDICKY Mira Renault 5 GT Turbo | H | 18:39.08 | +50.77 +45.20 | 78.2 +2.09 | 4. | | | KUUSINEN Teemu Ford Escort Mk2 GrH | H | 18:52.26 | +1:03.95 +13.18 | 77.3 +2.63 | 5. | +1 | | kalle kronkvist RR Volvo 242 LE | H | 19:01.83 | +1:13.53 +9.58 | 76.6 +3.03 | 6. | -3 | | Anders Jonsson Volvo 242 LE | H | 19:03.41 00:25.00 | +1:15.09 +1.57 | 76.5 +3.09 | 7. | | | DNF Renault 5 GT Turbo | H | 19:19.53 | +1:31.22 +16.12 | 75.4 +3.75 | 8. | | | NIEMELA Jyrki BMW M3 e30 grH | H | 19:40.13 00:15.00 | +1:51.82 +20.60 | 74.1 +4.60 | 9. | | | KIRVESMAKI Jami BMW M3 e30 grH | H | 19:55.93 | +2:07.62 +15.80 | 73.1 +5.25 | 10. | | | LUNDBERG Elias Volvo 242 LE | H | 20:26.08 | +2:37.77 +30.15 | 71.3 +6.49 | 11. | +1 | | KUBICKI Pawel Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:31.93 | +2:43.62 +5.85 | 71.0 +6.73 | 12. | +1 | | bombus BMW M3 e30 grH | H | 20:34.18 | +2:45.87 +2.25 | 70.9 +6.83 | 13. | -2 | | TENREIRO Fran Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:41.89 | +2:53.58 +7.71 | 70.4 +7.14 | 14. | | | GRABON Marek BMW M3 e30 grH | H | 22:24.34 | +4:36.02 +1:42.45 | 65.1 +11.36 | 15. | | | JANI Filip BMW M3 e30 grH | H | 24:31.84 | +6:43.53 +2:07.50 | 59.4 +16.61 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|