|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HOMOLA Matej Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:44.64 | | 81.5   | 2. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TENREIRO Fran Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:02.88 | +18.23 +18.23 | 77.4 +2.34 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BLAHUS Petr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 06:04.26 | +19.63 +1.39 | 77.1 +2.52 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICEK Jiri Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 06:10.56 | +25.92 +6.30 | 75.8 +3.32 | 5. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LINNA Lassi Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:20.74 | +36.10 +10.18 | 73.8 +4.63 | 6. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Wolflehm Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:31.57 | +46.93 +10.83 | 71.7 +6.02 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HOMOLA Matej Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:44.64 | | 81.5   | 2. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TENREIRO Fran Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:02.88 | +18.23 +18.23 | 77.4 +2.34 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BLAHUS Petr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 06:04.26 | +19.63 +1.39 | 77.1 +2.52 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICEK Jiri Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 06:10.56 | +25.92 +6.30 | 75.8 +3.32 | 5. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LINNA Lassi Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:20.74 | +36.10 +10.18 | 73.8 +4.63 | 6. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Wolflehm Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:31.57 | +46.93 +10.83 | 71.7 +6.02 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|